به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، در این مراسم که با مداحی و سخنرانی پدر سه شهید (شهیدان آذرآبادی) همراه بود، رووسای ادارات شهرستان تبریز نیز به منظور پاسداشت یاد و نام و ایثارگری های شهدا ، مزار شهیدان را گلباران کردند.
فرماندار شهرستان تبریز در این مراسم فلسفه تشکیل این جلسه را تجدید میثاق با آرمان های شهدا و گرامیداشت این بزرگواران به مناسبت روز شهید اعلام کرد و گفت: مدیریت یعنی صداقت و شفافیت و اینها از اصول بدیهی یک مدیر است.
علیار راستگو با تاکید بر رعایت نظم اداری توسط مسئولان اظهار کرد: رووسا در انجام وظایف شان جدی باشند و به مکاتبات سریع جواب بدهند تا نیازی به پیوست نداشته باشد.
فرماندار تبریز با تاکید بر پرهیز رووسای ادارات از شرکت در مراسمی که شائبه سیاسی داشته باشد،افزود: شرکت در مراسمی که شائبه سیاسی دارد هزینه بر است که هزینه اش را دولت پرداخت می کند.
راستگو در ارتباط با مصاحبه مسئولان ادارات با رسانه ها نیز گفت: هر مدیری در حوزه مربوط به خودش و راجع به شرح وظایف دستگاه مربوطه مصاحبه کند.
وی با تاکید بر در دسترس بودن مدیران و با تمام آحاد افراد جامعه در ارتباط بودن شان، خاطرنشان کرد: ما حق تولید نارضایتی را نداریم.
فرماندار تبریز همچنین با تاکید بر فعال بودن جلسات اقتصاد مقاومتی گفت: دستگاه های خدمات رسان باید ارتباط خوبی با فرمانداری و ستاد اقتصاد مقاومتی داشته باشند.
راستگو با بیان اینکه امروز رسالت ما ایجاد شغل است، افزود: هر پروژه ای که افتتاح می شود، شهرداران تور رسانه ای برگزار کنند تا مردم در جریان خدمات انجام شده قرار گرفته و امیدواری به نظام بیشتر شود.
وی با اشاره به پایان سال و لزوم حساس بودن ادارات نسبت به انجام کشیک ها و رعایت نکات ایمنی و فعال بودن دوربین های مدار بسته ادارات گفت: با توجه به فرا رسیدن سال جدید ادارات نسبت به تعویض پرچم و نصب نمادهای تازه اقدام کنند.
فرماندار تبریز همچنین بر تشکیل به موقع کارگروه ها توسط ادارات مربوطه تاکید کرد.
6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.