مرتضی اصل رسولی روز یکشنبه در حاشیه همایش بزرگ خانوادگی هیات تنیس مراغه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی مجرب، آشنایی با رشته تنیس و ترویج ان در مراغه، تمرکز و سرمایه گذاری در رده نونهالان به عنوان رویکرد اصلی و معرفی مراغه به عنوان قطب تنیس در این رده را می توان از جمله برنامه ها و چشم اندازهای این هیات از ابتدای تاسیس و شروع به فعالیت آن عنوان کرد.
وی افزود: ساخت زمین های تنیس، توسعه ورزش تنیس ساحلی و همچنین استفاده از جدیدترین روش های علمی روزجهت ارتقا سطح بازی و افزایش سواد سلامتی ورزشکاران از دیگر برنامه ها این هیات در طول این مدت بوده است.
وی به پیشرفت 90 درصدی زمین تنیس اختصاصی مراغه اشاره کرد و گفت: این زمین در حال تکمیل و آماده سازی است که با بهره برداری از آن تنیسورهای شهرستان صاحب زمین مناسبی برای تمرین و بازی خواهند شد.
اصل رسولی به عملکرد این هیات در مدت پنج سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه های آشنایی با تنیس و مینی تنیس برای دبیران ورزش، اعزام تیم به مسابقات و اردوها دوستانه و رسمی داخلی در 12 استان، تربیت چهار مربی رسمی و سه داور رسمی فدراسیون تنیس و استعدادیابی از مدارس به صورت مستمر از جمله عملکرد های این هیات در این مدت بوده است.
وی افزود: کسب مقام برتر تنیسورهای نونهال مراغه ای در دو سال گذشته باعث شد که در سالجاری این شهرستان به عنوان بهترین و برترین هیات تنیس شهرستانی کشور در رده نونهالان معرفی شود.
اصل رسولی ادامه داد: همچنین ایلیار عطار حسینی تنیسور نونهال مراغه ای امسال به عنوان مستعدترین بازیکن منطقه یک کشوری در بین 9 استان شناخته شد.
همایش خانوادگی تنیس با حضور بیش از 200 تنیسور برگزار و در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان در این مراسم جوایزی اهدا شد.
در این مراسم همچنین از قهرمانان و مدال آوران این رشته ورزشی با اهدا جوایز و لوح قهرمانی توسط هیات تنیس شهرستان تجلیل شد.
فعالیت هیات تنیس شهرستان مراغه به طور رسمی از آبان ماه سال 92 آغاز شده است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.