سیداحد یوزباشی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با سودجویان و فرصت طلبان در تمام نقاط استان در طول سال به ویژه در این ایام به صورت قاطع برخورد می شود.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای شعب کشیک از 15 اسفند تا 15 فروردین ماه سال آینده جهت حضور در ادارات مرکز استان و شهرستان ها اظهار کرد: گشت های مشترکی نیز با هماهنگی دستگاه های ذیربط نظارتی بر صنوف عرضه کننده اقلام مورد نیاز شهروندان و ارائه کنندگان انواع خدمات مسافرتی و گردشگری تشکیل شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: این گشت ها با حضور فعال خود نسبت به کنترل قیمت ها و کیفیت خدمات و موارد بهداشتی اقدام کرده و برای متخلفان تشکیل پرونده می دهند تا به تخلفات آنان رسیدگی شود.
یوزباشی از فعال شدن سامانه 135به صورت تلفنی و اینترنتی در 24 ساعت شبانه روز برای دریافت شکایت ها، اخبار و گزارش های مردمی خبر داد و افزود: با توجه به تراکم زیاد مراکز عرضه کننده مایحتاج مردم، گستردگی مراکز خدماتی و کمبود نیروی انسانی لازم برای بازرسی از کل مراکز، راه اندازی این سامانه می تواند برای ارائه شکایت شخصی یا گزارش های عمومی موثر شود.
وی گفت: تلاش می شود با ارائه خدمات بهتر و کنترل بازار، آرامش خاطر برای شهروندان به منظور انجام خریدهای نوروزی فراهم شود.
در طرح ویژه نوروزی از جمله بر صنوف عرضه کننده پوشاک، مواد غذائی و پروتئینی، آجیل فروشی ها، قنادی ها، غذاخوری ها و رستوران ها نظارت می شود.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.