سیداحد یوزباشی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در اجرای این طرح بیش از دو هزار و 10 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان از سوی 234 گروه بازرسی انجام شده است.
وی یادآوری کرد: بیشتر پرونده ها مربوط به رعایت نکردن موازین بهداشتی، گران فروشی و تقلب از سوی واحدهای صنفی بود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در اجرای این طرح به ویژه در روزهای 12 و 13 فروردین بیش از 700 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته کشف و معدوم شد.
یوزباشی ادامه داد: برخی صنوف عرضه کننده مواد پروتئینی با سوءاستفاده از تقاضای شهروندان در روزهای یاد شده برای تهیه انواع گوشت اقدام به توزیع آن ها کرده بودند که گروه های بازرسی در سریع ترین زمان ممکن مانع از توزیع آن ها شدند.
وی با بیان اینکه طرح نوروزی امسال با فعالیت و هماهنگی چشمگیر دستگاه های متولی همراه بود، گفت: تأثیرات اجرای این طرح برای شهروندان نیز ملموس بود و نتایج حاصله نشان از همین امر را دارد.
یوزباشی با قدردانی از همکاری مردم و اصناف و گروه های بازرسی فعال در طول این طرح افزود: تمامی صنوف مرتبط اعم از فروشندگان پوشاک و کفش، مواد غذائی، قنادی ها و آجیل فروشی ها، رستوران ها و هتل ها و دفاتر خدمات مسافرتی در طول طرح زیر ذره بین گروه ها بوده و تا جائی که امکان داشت مورد بازرسی قرار گرفتند.
طرح ویژه نظارتی نوروزی از 15 اسفند 95 با هماهنگی دستگاه های متولی امر نظارت بر امورات مختلف صنوف عرضه کننده کالا و خدمات شروع و تا 15فروردین سال جاری ادامه داشت.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:محمد رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.