بازیکن تراکتورسازی معتقد است که بازیکنان تیمش بازی خوبی را برابر الجزیره به نمایش گذاشتند اما نتوانستد از موقعیت‌های‌شان استفاده کنند.

امیرارسلان مطهری در گفت‌وگو با خبرنگاری اعزامی ایسنا به ابوظبی، درباره دیدار تراکتورسازی مقابل الجزیره امارات که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و ما خیلی خوب بازی کردیم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نمی‌دانم که چرا توپ‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌شود. به امید خدا در تبریز این دیدار را جبران می‌کنیم. البته تساوی نتیجه بدی در خارج از خانه نیست. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. دلیل آن هم این است که ما یک کادرفنی خوب و بازیکنان با کیفیتی را در اختیار داریم. فکر می‌کنم از بازی بعدی سه امتیاز را کسب کنیم.

بازیکن تراکتورسازی درباره داوری این دیدار گفت: او به مصدومیت بازیکنان توجه نمی‌کرد. شاید بگویند بهانه می‌آوریم ولی داوری دیدار به نفع الجزیره بود. بازیکنان ما از ناحیه سر مصدوم می‌شدند اما داور توجهی نمی‌کرد. وقتی یک بازیکن از ناحیه سر مصدوم می‌شود در هر شرایطی بازی را نگه می‌دارند. نمی‌دانم راجع به داوری چه بگویم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.