' ارطغرول ساغلام ' در نشست خبری پیش از بازی با الجزیره در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما هر چهار روز یک بازی برگزار می‌ کنیم و در دو بازی قبلی لیگ قهرمانان خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما از این فرصت‌ها بهره کافی را نبردیم.
وی افزود: باید در یک هفته دو بازی با الجزیره داشته باشیم که می‌ خواهیم در هر یک از این بازی ها با عملکرد خوبی زمین مسابقه را ترک کنیم چون ما به امتیازات این بازی به شدت نیاز داریم و با کسب امتیازات لازم می‌خواهیم در گروه مان شرایط بهتری کسب کنیم.
ساغلام ادامه داد: می‌ دانیم که با یک تیم خوب بازی داریم و الجزیره بازیکنان خوبی در اختیار دارد، بازی فردا یک بازی زیبا خواهد بود و امیدوارم کیفیت بالایی داشته باشد.
ساغلام گفت: محمد ایران پوریان تنها محروم تیم ما خواهد بود و به ‌جز او غایب دیگری نداریم.
وی ابراز امیدواری کرد تیمش فردا یک بازی زیبا انجام داده و با دست پر به تبریز بازگشته و در بازی دوم با الجزیره در تبریز بتوانند با حضور هواداران بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند.
سرمربی تراکتورسازی افزود: ما در بازی مقابل الاهلی و الغرافه بدشانسی آوردیم و دو گلی که مقابل الغرافه خوردیم در فوتبال خیلی کم دیده ‌شده است و می‌توان اسم این را بدشانسی در فوتبال دانست و در کنار آن موقعیت‌هایمان را نیز ساده از دست دادیم.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا /دوشنبه/ از ساعت 18 و 30 دقیقه در امارات مقابل الجزیره صف آرائی می کند.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.