به گزارش ایرنا، مهدی نوائی روز سه شنبه در آیین تجلیل از قهرمان وزنه برداری قدرتی این شهرستان در مسابقات بین المللی بین قاره ای افزود: ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی برای رسیدن به جایگاه ارزشمند قهرمانی و پهلوانی از حاشیه های مختلف دوری کنند.
وی ادامه داد: افتخارآفرینی در عرصه های مختلف ورزشی نیازمند ایجاد زیرساخت های فرهنگی، و اجتماعی بوده و آیین های تجلیل از ورزشکاران موفق در عرصه های بزرگ کشوری و بین المللی، زمینه ساز گرایش جوانان به عرصه ورزش را فراهم می کند.
وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت و استعدادهای موجود این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی، با حمایت مسئولان و توسعه زیرساخت های ورزشی، شاهد درخشش چهره های ورزشی در عرصه های بزرگ داخلی و خارجی خواهیم بود.
وی گفت: بر اساس برنامه تدوینی، در چهار سال آینده این شهرستان به شهر طلایی در عرصه ورزشی در سطح استان و کشور تبدیل شده و افتخار آفرینان ورزشی این خطه موفق به کسب بیش از 20 مدال کشوری و بین المللی خواهند شد.
وی افزود: امید است با حمایت های دولت تدبیر و امید و مسئولان شهرستانی زمینه لازم برای درخشش قهرمانان ورزشی و توسعه ورزش این شهرستان فراهم شود.
دارنده مدال طلای مسابقات وزنه برداری قدرتی بین قاره ای نیز در این آیین گفت: این رقابت ها با حضور تیم های مختلف از قاره آسیا، اروپا و آمریکا در کشور گرجستان برگزار شد که در آن تیم ملی کشورمان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان حضور داشت.
محمد ختائی افزود: در این مسابقات که از سطح بالای جهانی برخوردار بود، موفق به کسب مدال طلا در بخش سنگین وزن رده سنی بزرگسالان شدم.
به گزارش ایرنا، محمد ختائی وزنه برداری قدرتی اهل مراغه در مسابقات وزنه برداری بین قاره ای که در کشور گرجستان برگزار شد، در رشته ددلیفت در وزن 140 کیلوگرم با بالابردن وزنه 250 کیلوگرمی در بخش بزرگسالان موفق به کسب مدال طلای این رشته و این وزن شده است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7487/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.