ساسان کریم پوریان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آستارا عصر شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در 12 وزن و رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با شرکت 390 ورزشکار از استان های مختلف به مدت یک روز در ورزشگاه تختی اسلامشهر تهران برگزار شد.
وی با اشاره به این که حسین مرکبی در وزن 67.5 کیلوگرم با شکست حریفان خود، مدال طلا را از آن خود کرد افزود: قهرمانان هر وزن با نظر مسئولان اتحادیه پاورلیفتینگ کشور، در قالب تیم ایران به مسابقات 2018 روسیه، قهرمانی اروپا اعزام خواهند شد.
وی از درخشش ورزشکاران آستارا در مسابقات پرس سینه و ددلیفت (وزنه برداری قدرتی) باشگاه های گیلان خبر داد و گفت: این مسابقات به مدت یک روز در سالن شهید محسنی رضوانشهر با شرکت 169 ورزشکار از 11 شهرستان گیلان برگزار شد.
کریم پوریان افزود: در بخش پرس سینه تیم های نوجوانان و جوانان آستارا مقام نخست را کسب کردند و در بخش ددلیفت نیز تیم های جوانان و بزرگسالان این شهرستان به ترتیب به مقام های اول و دوم دست یافتند.
وی خاطرنشان کرد: آستارا در رشته های پرورش اندام و پرس سینه، استعدادهای زیادی دارد و 11 باشگاه این شهرستان در این رشته ها فعالیت می کنند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.