خسرو آریان پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نقش ایستگاه های احداثی در پایداری جریان گاز مصرفی مشترکان به خصوص در فصول سرد سال افزود: در زمان حاضر شهرستان تبریز دارای 168 ایستگاه گاز است.
وی با اشاره به سایر اقدامات اجرایی در راستای پایداری و تداوم جریان گاز شهرستان تبریز ادامه داد: علاوه بر حفظ و نگهداری مستمر تأسیسات گازرسانی، افزایش ظرفیت اسمی ایستگاه های موجود نیز در دستور کار بوده و در همین راستا تغییر ظرفیت ایستگاه CGS شماره یک تبریز از 300 هزار مترمکعب به 600 هزار مترمکعب بر ساعت در حال اجراست.
آریان پور با اشاره به ظرفیت سازی های لازم برای تأمین گاز بخش های صنعتی اظهارکرد: بخش صنعت و تولید، موتور محرکه اقتصاد شهرستان بوده و تقویت این حوزه علاوه بر ارتقای ارزش افزوده و شاخص های رفاه منجر به کاهش آلایندگی های زیست محیطی و بهبود شرایط آب و هوایی می شود.
رئیس بهره برداری گاز مرکز استان اظهار کرد: در صورت صرفه جویی بیشتر همشهریان در بخش های خانگی با راهکارهای بسیار ساده و بدون هزینه، امکان انتقال گاز به بخش های زیرساختی فراهم می گردد و بر عکس درصورت تداوم مصرف بی رویه و عدم مدیریت مصارف به خصوص در فصول سرد سال مجبور به افزایش حجم گاز تحویلی به بخش خانگی و استفاده بخش های صنعتی و تولیدی از سایر فرآورده های میان تقطیر خواهیم بود.
وی اعلام کرد: شهرستان تبریز با تحت پوشش قراردادن 690 هزار و 719 مشترک گاز طبیعی، بیشترین حجم اشتراک پذیری گاز در استان آذربایجان شرقی را به خود اختصاص داده است.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار: رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.