به گزارش ایرنا، احمد طاهری روز سه شنبه در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات لیگ فوتسال شهرستان مراغه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استعددهای خوبی از نظر بازیکن و مربی در شهرستان وجود دارد اما نبود حامی مالی که در فوتبال امروز حرف اول را می زند مانع از خودنمایی این استعدادهای در عرصه های استانی و کشوری می شود.
وی اضافه کرد: فوتبال مراغه، همیشه در رده های پایه موفق عمل کرده و با اندکی سرمایه گذاری و حمایت از تیم های پایه، می توانیم زمینه پرورش استعدادهای فوتبالی شهرستان را فراهم و امکان حضور آنها در مسابقات استانی و کشوری را آماده کنیم.
طاهری همچنین به ظرفیت های رشته فوتسال در شهرستان اشاره کرد و افزود: سال گذشته، تیم عمرانی و بهسازی مراغه به نمایندگی از این شهرستان در لیگ فوتسال بزرگسالان استان عنوان سومی را کسب کرد و امسال نیز تیم فوتسال نوجوانان عبدی مراغه با منابع مالی داخلی در لیگ برتر فوتسال نوجوانان استان حضور خواهد یافت.
وی به تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته در شهرستان اشاره کرد و گفت: رشته فوتبال در این شهرستان علاقه مندان زیادی دارد و بیشترین تعداد ورزشکار سازمان یافته مربوط به این هیات بوده و بیش از یک هزار و 200 ورزشکار به صورت سازماندهی شده در رشته فوتبال در مراغه فعالیت می کنند.
طاهری همچنین به نتایج رقابت های لیگ فوتسال شهرستان در رده جوانان نیز اشاره کرد و گفت: لیگ فوتسال جوانان امسال با حضور 8 تیم برگزار شد که در پایان تیم های ولکان، آراد و شهید محمدیان به ترتیب موفق به کسب مقام های اول، دوم و سوم شدند.
وی به قهرمانی تیم آلپ در لیگ دسته یک فوتسال شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: تیم آلپ سال گذشته با قهرمانی در لیگ دسته 2 و صعود به لیگ دسته یک شهرستان، امسال نیز با کسب 19 امتیاز در بین 10 تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ شد و تیم های آلما کرمجوان با 18 امتیاز و عمران و بهسازی با 16 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی ادامه داد: همچنین در لیگ دسته 2 فوتسال مراغه که با حضور 12 تیم برگزار شد تیم های پیام با 19 امتیاز و شهید گلشن با 12 امتیاز به ترتیب اول و دوم شدند و تیم شهید محمدیان با کسب 12 تفاضل گل کمتر در رده سوم ایستاد.
پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: سجاد عبدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.