فرشاد رستمی، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح توسط کمیته نظارت و ارزیابی واحدهای اقامتی در انجمن حرفه ای مراکز اقامتی استان اجرا و طی آن بر واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر و خانه مسافر نظارت می شود.
وی اظهار کرد: این کمیته در طول این مدت با بررسی و ارزیابی واحدهای مذکور با تکیه بر روش های تخصصی و حرفه ای خود بر رفع نواقص تجهیزاتی، خدماتی و نیروی انسانی نظارت می کند.
سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در صورت وجود کاستی در تجهیزات واحدها، خدمات و نیروهای انسانی، کمیته مذکور با راهنمایی های تخصصی لازم زمان مقرر را جهت رفع نواقص اعلام می کند.
رستمی ادامه داد: این کمیته نسبت به اقدام موثر واحدهای مربوطه برای رفع این کاستی ها تاکید می کند تا در آستانه نوروز 97 و رویداد تبریز 2018 نسبت به ارائه خدمات مطلوب براساس استانداردهای لازم به گردشگران با کمترین میزان خطا و جلب رضایت به مسافران اقدام شود.
وی گفت: در پایان مهلت مقرر اعلامی از سوی کمیته مذکور بازدیدهای نظارتی عالی از واحدهای اقامتی از سوی کارشناسان معاونت گردشگری به صورت انفرادی یا در صورت لزوم به صورت مشترک با سایر دستگاه ها و نهادهای مرتبط انجام خواهد شد.
رستمی افزود: برای تقویت صنعت گردشگری استان نیازمند همکاری و نگاه یکسان در هماهنگی خدمت رسانی به مسافران و گردشگران هستیم تا با این اقدام در ماندگاری مسافران و استفاده از ظرفیت این افراد در تقویت اشتغال و اقتصاد منطقه گام های موثری برداشت.
شهر تبریز با یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت از شهرهای گردشگرپذیر داخلی و خارجی است؛ این شهر از سوی اجلاس کشورهای اسلامی به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 میلادی انتخاب شده است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.