دارنده مدال برنز دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا گفت: نتیجه‌ای بهتر از این نمی‌شد گرفت چراکه چندین ماه بود در مسابقه‌ای شرکت نکرده بودیم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، مهدی سهرابی پس از کسب مدال برنز ماده استقامت جاده دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا، بیان‌ کرد: خدا را شکر که مسابقات به خوبی به پایان رسید. بهتر از این هم نمی‌شد نتیجه‌ گرفت، چرا که چندین ماه بود که در مسابقات شرکت نکرده بودیم، در حالی که تیم‌های دیگر اکثرا از نفرات حرفه‌یی خود استفاده کرده بودند که این نفرات هم دائما در مسابقات بودند.

او ادامه‌ داد: ما تنها ۲۰ روز اردو داشتیم و به نظرم نتیجه‌ خوبی توانستیم بعد از چندین سال به دست آوریم. مدال ماده استقامت جاده در دنیا بالاترین ارزش و امتیاز را دارد و ما هم خدا را شکر توانستیم با همکاری چهار نفره امتیاز خوبی برای تیم‌ ‌ملی بگیریم.

سهرابی با اشاره به این که با کار تیمی موفق به کسب مدال برنز آسیا شده است، تاکید کرد: اگر همکاری هر چهار نفرمان (مهدی سهرابی، میرصمد پورسیدی، آروین گودرزی و بهنام آرین) نبود این مدال به دست نمی‌آمد، چرا که در ماده استقامت جاده کار تیمی حرف اول را می‌زند و ‌اگر این همکاری وجود نداشته باشد نمی‌توان نتیجه‌ گرفت و فکر می‌کنم که در این چند ساله تیم چهار نفره ما بهترین تیمی بود که از ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.