بر اساس گزارش خبرنگاران ایرنا، روز پنجشنبه چند طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای منصورآباد، تازه کند، خشندرق، کلقان و نوشهر در بخش تیکمه داش شهرستان بستان آباد شامل احداث پل، آسفالت ریزی، جدول گذاری، دیوارسنگی، پارک روستایی، خانه ورزش با بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
پروژه های دهیاری روستاهای آبریز، نوجه ده سادات، انرجان، گورچین و اشتلق علیا با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال شامل احداث دیواره سنگی، جدول گذاری و آسفالت ریزی نیز امروز در این شهرستان به بهره برداری رسید.
افتتاح پروژه های روستاهای قزلجه میدان، سعید آباد، گرگان قدیم، ایرانق، گل آخور و الخلج از دیگر طرح های مورد بهره برداری در هشتمین روز دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال بود.
پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان بستان آباد نیز با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال شامل خانه های بهداشتی روستاهای زگلوجه اوجان، چرزخون و اشتلق علیا نیز با حضور مسئولان شهرستانی و استانی به بهره برداری رسید.
این خانه ها برای یکهزار خانوار روستایی در این شهرستان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، امروز تعداد هشت طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی نیز در شهرستان بناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
دستگاه سنجش آلودگی هوا به منظور آگاهی از آلودگی هوای شهرستان بناب و نیز میزان غلظت آلاینده ها مورد بهره برداری قرار گرفت و بهره برداری از خط بسته بندی کره پاستوریزه و همچنین واحد تولید تیرچه صنعتی نیز آغاز شد.
ساماندهی میدان وردی و نیز سه قطعه خیابان در روستای قره چپق از توابع شهرستان بناب افتتاح و جهت بهره برداری در اختیار اهالی این روستا قرار گرفت و یک خانه محروم نیز در روستای دوش افتتاح شد.
برای احداث، تکمیل و بهره برداری از این طرح ها 87 میلیارد ریال هزینه شده است.
انتشار: عزیزی راد
3038/7239/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.