رحیم بلال زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گازرسانی به روستاهای ناچیت ، تکمه تپه ، خادم کندی ، مخدوم کندی ، گلیتر ، چپقلو ، یاغلی بلاغ ، جلیل آباد ، جعفر آباد ، شهنواز علیا ، وسطی و سلفی، گل تپه ، آلاچیق و قلی کندی 554 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
وی افزود: برای اجرای این طرح 34 میلیارد ریال هزینه شد.
با بهره برداری از طرح گازرسانی به 15 روستای چاراویماق، تعداد روستاهای بهره مند از گاز شهرستان به 96 روستا و طول شبکه گذاری به 482 کیلومتر افزایش یافت.
بلال زاده همچنین از آغاز عملیات گازرسانی به 39 روستا در بخش شادیان این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح که تا پاین سال 97 به اتمام می رسد 10 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.
وی افزود: با بهره برداری از این طرح، یک هزار و 570 خانوار با جمعیتی بالغ بر 6 هزار نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
بلال زاده همچنین از طرح آبرسانی به روستای مولوی کورانلو این شهرستان خبر داد و گفت: برای این طرح یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده و با بهره برداری از آن، 25 خانوار در این روستا از نعمت آب شرب بهره مند شدند.
وی همچنین به دیگر طرح های عمرانی افتتاح شده در این روز اشاره کرد و گفت: چهار باب خانه بهداشت روستایی در روستاهای بارگاه، عمواوغلی سفلی، دوه یاتاقی کورانلو و قرمزی باغ این شهرستان با 6 میلیارد و 440 میلیون ریال اعتبار بهره برداری و آماده خدمات دهی شد.
فرماندار چاراویماق در آیین بهره برداری این طرح ها اظهار کرد: انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد که وقتی تمام اقشار مردم در صحنه باشند و بین آنها اتحاد ایجاد شود هیچ قدرتی نمی تواند مانع به هدف رسیدن آنها شود.
بلبا زاده یکی از مهمترین ویژگی های انقلاب را تعلق آن به تمامی اقشار مردم دانست و گفت: اکنون ما در مقابل اینهمه جانفشانی های مردم به ویژه مردم خطه آذربایجان که همیشه در تمامی صحنه ها به ویژه در 29 بهمن سال56 زمینه ساز پیروزی این انقلاب شدند ، مسئولیم تا از دستاوردهای این مردم حفاظت کنیم و مدافع و پیرو آرمان های امام خمینی (ره) باشیم.
طبق آخرین تقسیمات کشوری شهرستان چاراویماق دارای دو بخش به نام‌ های مرکزی شامل دهستان‌ های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب‌ غربی، ورقه و قوری ‌چای شرقی و شادیان شامل دهستان‌ های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب ‌شرقی، یک نقطه شهری به نام قره‌آغاج و 248 آبادی است.
این شهرستان با 31 هزار نفر جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: سجاد عبدی**تنظیم و انتشار:عیسی عطاپور**
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.