وحید حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس برآوردهای اولیه، آتش سوزی در انبار علوفه این روستا 400 میلیون ریال خسارت داشته و بر اثر آن بیش از5 پنج هزار بسته علوفه ظعمه حریق شد..
وی افزود: با تلاش آتشنشانان شهرداری قره آغاج آتش سوزی به طور کامل مهار شد و از گسترش آن به انبارهای همجوار و خانه های روستاییان جلوگیری شد.
حیدری درباره علت وقوع این آتش سوزی گفت: کارشناسان در حال بررسی علت این حادثه هستند.
وی با بیان اینکه در این حادثه خسارت جانی گزارش نشده اظهار کرد: برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی نیاز است که روستاییان نکات ایمنی را رعایت کرده و از انباشت علوفه خشک در معرض نور آفتاب خودداری کنند.
روستای دیبکلو در 25 کیلومتری شهر قره آغاج و در دهستان چاراویماق جنوب غربی از توابع بخش مرکزی شهرستان چاراویماق واقع شده‌ و شغل بیشتر اهالی این روستا دامداری است.
شهرستان چاراویماق با 35 هزار نفر جمعیت و سه هزار و 208 کیلومتر مربع وسعت (هفت درصد مساحت آذربایجان شرقی) در 180 کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با شهرستان هشترود، از شرق با شهرستان میانه، از غرب با آذربایجان غربی و شهرستان مراغه و از جنوب با استان ‌های آذربایجان غربی و زنجان هم ‌مرز است.
طبق آخرین تقسیمات کشوری شهرستان چاراویماق دارای 2 بخش به نام ‌های مرکزی (شامل دهستان ‌های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب‌ غربی، ورقه و قوری ‌چای شرقی) و شادیان (شامل دهستان‌ های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب ‌شرقی)، یک نقطه شهری به نام قره‌آغاج و 248 آبادی است.
خبرنگار:ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.