به گزارش ایرنا، ظفر محمدی روز شنبه در آیین زنگ انقلاب در دبیرستان منصور مراغه افزود: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سال 57 نتیجه مجاهدت های آحاد مردم و نیز وجود ارزش های معنوی و اسلامی و هدایت های امام راحلبود.
وی ادامه داد: پاسداشت ارزش های انقلابی که ثمره مجاهدت آحاد ملت بزرگ ایران و مجاهدت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در برابر نظام سلطه است رسالتی همگانی است.
وی اضافه کرد: در راستای صیانت از ارزش های اسلامی، فرزندان و جوانان این مرز و بوم نیز باید در کنار علم آموزی، در راستای ترویج فرهنگ انقلاب و ارزش های آن اهتمام کنند.
محمدی گفت: باتوجه به تاکید رهبر انقلاب، جوانان نباید از ارزش های اسلامی و انقلابی فاصله بگیرند و مسئولان نیز باید در رفع مشکلات معیشتی تلاش کنند.
مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: جوانان باید با اتکا بر رهنمودهای رهبری و در چارچوب قانون اساسی در مسیر افتخار آفرینی برای این مرز و بوم تلاش کنند.
جلیل اسلامی افزود: نسل امروز به برکت انقلاب اسلامی و وجود رهبری مقتدر، خواهد توانست بهتر از نسل های گذشته قله های موفقیت و ترقی را بپیماید.
وی اضافه کرد: جوانان عصر حاضر باید در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در پاسداشت و ارج نهادن به ارزش های والای نظام اسلامی تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، در این آیین زنگ انقلاب به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه منصور این شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی نواخته شد.
بیش از 46 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 550 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.