خطیبان جمعه شهرستان های آذربایجان شرقی با اشاره به فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، تبریک دهه فجر و سالروز ورود سرافرازانه امام خمینی (ره) به میهن، افزودند: بی تردید انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشت که استقلال و عزت کشور یکی از مهم ترین پیامدهای آن است.
آنان انقلاب اسلامی ایران را مایه عظمت و استقلال ایرانیان و خاری بر چشم دشمنان نظام دانستند و بر پشتیبانی ملت از این انقلاب و نظام با گذشت دهه ها تاکید کردند.
خطیبان نماز جمعه همچنین با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سیلی و مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود، افزودند: راه حل حفظ نظام و انقلاب حضور مردم در صحنه های مختلف است.

** ورزقان
امام جمعه ورزقان در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر گفت: با گذشت 39 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل در کشور همچنان طنین انداز است.
حجت الاسلام مهدوی امروز با تاکید بر اینکه حضور میلیونی مردم در 12 بهمن 57 در استقبال از امام خمینی (ره) در فرودگاه مهرآباد نشان از ماهیت انقلاب اسلامی و اعتماد مردم به امام بزرگوار بود، افزود: امام عزیز با شعار نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی حکومت را تشکیل داد و باید همان آرمان ها امروز در کشور طنین انداز شود و حکومت اسلامی و مسئولان، مردم را از خود و یاور انقلاب بدانند.
امام جمعه ورزقان با تاکید بر اینکه امروز رکن انقلاب تنها تبعیت و پیروی از ولایت فقیه است، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده با تمام توان و با هر ترفند و حیله ای در فکر تهاجم به آرمان های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی هستند و باید با وحدت و همبستگی و با بصیرت کامل در مقابل سیاست های شوم استکبار بایستیم.

** هریس
امام جمعه هریس در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به رمز ماندگاری انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلاب توحیدی عصر حاضر هست که از زمان غیبت تا کنون نظیری ندارد.
حجت الاسلام قهرمان احمدی افزود: راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران نسبت به سایر انقلاب ها مداومت و استمرار ملت ایران بر راه و روش انقلابی است.
وی ادامه داد: بسیاری از انقلاب ها خیلی زود دچار استحاله شدند و بنیان های ایدئولوژیک خود را از دست دادند، در نتیجه رو به ضعف نهادند، اما استمرار انقلاب یک عهد ماندگار میان مردم و رهبری انقلاب است که تاکنون از گذرگاه های خطیر بسیاری عبور کرده و سلامت بیرون آمده است.

**بناب
امام جمعه بناب در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: جمهوری اسلامی 40 سال در برابر فشارهای طاقت فرسای نظام سلطه و جهانخواران ایستاده است و در برابر این همه تهدیدات و تحریم ها همچنان می درخشد.
حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی با اشاره به آیه هفتم سوره مائده اظهار کرد: پروردگار متعال در این آیه دو امر مهم را یادآور نموده است که یکی قدرشناسی نعمات و مواهب خداوند و دیگری استواری در عهد و پیمان است.
وی افزود: در یکهزار و 400 سال گذشته به رغم مجاهدت ها، جانفشانی ها و مصائب انسان های وارسته آرزوی آن ها برآورده نشد که تحت لوای جمهوری اسلامی قرار بگیرند ولی بالاخره این گوهر تابان در این قرن نصیب ملت ایران شد.
حجت الاسلام باقری بنابی خاطر نشان کرد: در سال 1357 ملت از عملکرد طاغوت به ستوه آمد و در قول و عمل به آغوش اسلام آمدند.
تنظیم: نعمت مرادپور ** انتشار: رستگار
6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.