حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه خمین افزود: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر ظرفیت ها و داشته های داخلی به پیشرفت هایی دست یافته که با دوران قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست.
وی بیان کرد: برخورداری از نعمت اب آشامیدنی سالم و بهداشتی، برق، خدمات بهداشتی و رفاهی در اقصی نقاط کشور و موفقیت هایی درعرصه های علوم هوا فضا، نانو و فناوری صلح آمیز هسته ای که بعد از پیروزی انقلاب حاصل شده بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی ادامه داد: افراد علمی، نخبه و دلسوز با اعتقاد راسخ وارد این عرصه شدند و با تلاش های شبانه روزی کشور را به پیشرفت در عرصه های مختلف رساندند.
حجت الاسلام حسینی افزود: پیشرفت های نظام با وجود هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه حاصل شده و مردم باید قدردان انقلاب و همه نعمت های خداوند باشند.
وی در سخنان دیگر خود گفت: در دهه فرخنده فجر آیین هایی توسط مردم به صورت خودجوش برگزار می‌شود که انتظار می رود، مسئولان در این آیین ها حضوری پررنگ داشته باشند.
خطیب جمعه خمین در سخنان دیگر خود گفت: مسئولان کشورباید تدبیری بیاندیشند تا مدیریت داخلی بر فضای مجازی حاکم شود.
وی در ادامه به خنثی شدن توطئه گروه تروریستی داعش در کشور اشاره کرد و افزود: دلاورمردان سپاه پاسداران با هوشیاری، این گروه تروریستی را منهدم کردند.
روز نیروی هوایی و لزوم بصیرت در مقابل توطئه افکنی های نظام های استعماری از دیگر محورهای خطیب جمعه خمین بود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است که نماز جمعه در 2 شهر آن اقامه می شود.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.