استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: وظیفه ماست که شاکر نعمت «انقلاب اسلامی» باشیم و شکر نعمت توسط مسئولان نیز با "خدمت خالصانه" محقق می‌شود، وظیفه ما در مقابل این حجم فداکاری ملت سنگین بوده و حفظ ارزش‌ها و امیدوار نگه‌داشتن مردم با خدمت میسر می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، مجید خدابخش در "همایش تجدید بیعت با ولایت" با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم در مورد حمایت الهی، اظهار کرد: اگر رحمت خدا شامل حال مردم ایران نمی‌شد، ممکن نبود رژیمی با ۲۵۰۰ سال عقبه، ساقط شود. 
وی امام(ره) را مجتهدی عارف، باشهامت و شجاع دانست و گفت: حضرت امام(ره) در چنین روزی پس از مدت‌ها تبعید، تصمیم گرفت که به ایران بازگردد و ریسک بزرگی بود که امام در شرایط آن زمان وارد ایران شود، چون با این‌که شاه در ۲۶ دی ماه رفته بود اما هنوز رژیم، شهربانی، ساواک، ارتش شاهنشاهی و چماق به دستان شاه در کشور حضور داشتند و هیچ تضمینی نبود که امام(ره) مورد تعرض قرار نگیرند! اما خداوند حامی، مدافع و هدایتگر شد و انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام(ره) شکوهمندانه به پیروزی رسید.
وی ادامه داد: در جریان انقلاب اسلامی مردم از رخوت و خواب بیدار شده و با امام(ره) تبعیت کرده و مجاهدت کردند. نقش شهدای پیش از انقلاب را نیز هرگز فراموش نمی‌کنیم چرا که درنتیجه‌ی شهادت و مجاهدت بسیاری انقلاب به پیروزی رسید و رژیم شاه بعد از راهپیمایی ۲۹ بهمن ماه تبریز عملاً قطع نخاع شد.
وی با اشاره به کلامی از امام خمینی(ره) در مورد ضرورت حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: وظیفه‌ی دستگاه‌های اجرایی در این میان خدمت صادقانه، خالصانه و تلاش شبانه‌روزی است، اگر کسی نمی‌تواند این چنین باشد قطعا نباید مسئولیتی را بپذیرد و اگر هم در چنین مسئولیتی قرار دارد، جایگاهش غصبی است.
وی با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی ۳۹ سال خدمات شایسته‌ای در تمامی عرصه‌ها داشته است و وضعیت امروز هرگز قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، بیان کرد: در عین حال مشکلاتی هم وجود دارد چرا که کشور تحریم بوده و هشت سال نیز در گذشته درگیر جنگ شده و خرابی بسیاری به جان خرید، چنانچه بعد از جنگ ۱۰۰ میلیارد دلار برآورد خسارت شد.
خدابخش با بیان اینکه علی‌رغم مشکلات، انقلاب اسلامی ایران خدمات بسیار گسترده‌ای داشته است، تاکید کرد: اگر ما امروز به عزای فاطمه الزهرا(س) نشسته‌ایم باید بدانیم که وظیفه ما خدمتگزاران این است که منویات ارزشمند فرزندان فاطمه(س) "امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب" را با خدمت صادقانه و شایسته عملیاتی کنیم.
وی تاکید کرد: باید در میان مردم حاضر شده و دستاوردهای عظیم انقلاب را به ویژه برای نسل جوان تشریح کنیم، اصلی‌ترین وظیفه ما گوش دادن به حرف و درد مردم است حتی اگر نمی‌توانیم کاری انجام دهیم حداقل باید به حرف‌های مردم گوش جان بسپاریم.
وی با بیان این‌که اکنون که مشکلات مالی وجود دارد باید در میان مردم حاضر شده و به حرفهایشان گوش بسپاریم، گفت: در جمع مردم بودن و نشست و برخواست با مردم نباید نمایشی باشد، باید همواره سعی کنیم این اقدام را خالصانه انجام دهیم.
گفتنی است، همایش "تجدید بیعت با ولایت" در مصلی امام خمینی(ره) با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان تبریز برگزار شده و در پایان مراسم تمثال مبارک حضرت امام(ره) در سالن مصلی گلباران شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.