نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: از سرمایه گذاران بخش سلامت که بخواهند در شهرستان اهر سرمایه گذاری کنند، حمایت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بیت اله عبدالهی در بازدید از بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر در جمع پزشکان و پرستاران افزود:  هر سرمایه گذاری که بخواهد در این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان سرمایه گذاری کند و گرهی از مشکلات درمانی و بهداشتی مردم اهر و منطقه ارسباران را باز کند  توسط مسئولان حمایت می شود.

وی تجهیز و ارتقای بخش سلامت اهر را از اولویت های کاری مسئولان این شهرستان برشمرد و افزود: در اجرای برنامه ها و رویکردهای ارتقاء سلامت و بهداشت تمام تلاش های خود را انجام خواهیم داد.

عبدالهی همچنین در ادامه به پرستاران و مشکلات معیشتی آنها نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک با پیگیری مسئولین و دولت شاهد رفع مشکلات پرستاران عزیز باشیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: با توجه به اینکه بیمارستان باقرالعلوم اهر  به بیش از 400 هزار نفر از اهالی منطقه ارسباران و شهرستان اهر ارائه خدمت می کند لازم است در فراهم سازی تجهیزات پزشکی پیشرفته و راه اندازی آن از جمله MRI ، سی تی اسکن جدید و بخش های مجهز به فناوری های نوین بیشتر تلاش شود.

وی افزود: در صورت راه اندازی تجهیزات پیشرفته درمانی در این بیمارستان، دیگر شاهد حضور اهالی منطقه در مرکز استان و به تبع آن تحمیل هزینه های اضافی، ترافیک جاده ای و تصادفات متعدد ناشی از رفت و آمد بیماران و خانواده ها نخواهیم بود.

عبدالهی در ادامه به کار گیری پزشکان متخصص در بخش رادیولوژی را ضروری برشمرد و بر تسریع در راه اندازی دستگاه MRI در بیمارستان باقرالعلوم اهر تأکید کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.