دکتر علی عباسی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا این اسامی را شامل محمد پاکروان، طاهره بی‌نظیر، ستیلا پاکروان، قربان توسن و حاجی آشور طاغن نافعی عنوان کرد.
به گفته وی؛ اجساد شناسایی شده متعلق به شهروندان گلستان است.
عباسی از خانواده های مسافران خواست برای شناسایی بقیه اجساد هرچه سریعتر به پزشکی قانونی ساری مراجعه کنند.
شامگاه گذشته یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران به مقصد گرگان و گنبدکاووس در جاده سوادکوه استان مازندران در حال تردد بود، در منطقه دوگل در دره ای به عمق 15 متر داخل رودخانه واژگون شد که در این حادثه 14 نفر که دو تن کودکان زیر چهار سال بودند کشته و 25 نفر مصدوم شدند.
اسامی زخمی شدگان این حادثه به گزارش پلیس مازندران، مریم براری، پارمیس آزموده، مهرانه مصطفوی، سید حسین موسوی، موسی محمدخانی، فاطمه و صفیه کوهکن، آتنا حسن‌پور، حسن حسنی، محمود فرجی، علی زارعی، عبدالعزیز صحنه، اعظم جهان تیغ، عشرت فصلی، اقبال صارانی (سارانی)، حسن زمانی، جلال غفاری، مهدی کهنسال، عبدالرحمان آرش، فاطمه حسینی، رضا آهنگر، عیسی جهان تیغ و معصومه حسن‌پور است.
براساس گزارش پلیس زخمی ها به بیمارستان های شهدای زیراب، امام خمینی ساری و شهید بهشتی بابل منتقل شده اند.
بررسی اولیه نشان می دهد که کنترل اتوبوس از حدود یک کیلومتر قبل از وقوع حادثه از دست راننده خارج شده بود و این احتمال نقص فنی خودرو را افزایش داده است.

**پیگرد قضایی مقصران واژگونی اتوبوس در سوادکوه
در این پیوند دادستان عمومی و انقلاب مازندران به عنوان مدعی العموم اعلام کرد که مقصران حادثه واژگونی اتوبوس در جاده سوادکوه تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.
به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، رسول محمدی با اشاره به جان سالم به دربردن راننده اتوبوس گفت که دستور قضایی و تحقیقات اداری برای مشخص شدن علت دقیق این حادثه در دستگاه قضایی صادر شده است.
وی افزود: اتوبوس مورد نظر قدیمی بوده و در نزدیکی تونل ورسک خودرو از کنترل خارج شده که براثر برخورد با گاردیل دچار حادثه شد که براثر آن 14 نفر از سرنشینان اتوبوس کشته و 24 نفر نیز مصدوم شدند.
پلیس راه مازندران علت اولیه این سانحه رانندگی را نقص خودرو اعلام کرد.
پیش از این دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز از تشکیل پرونده علت واژگونی اتوبوس در خانه ملت خبرداده بود.
6982/1899/1648
انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.