سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ضمن ابراز امیدواری برای پیروزی تیمش در دو دیدار آینده در مشهد اعتقاد دارد که باید اعتماد به نفس بازیکنانش را بالا ببرد.

به گزارش ایسنا، ارطوئرول سائلام در نشست خبری پیش از دیدار تراکتورسازی و مشکی‌پوشان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در این کشور و شهر زیبا حضور دارم، مطمئنا انتظار ما از بازی فردا زیاد است زیرا نخستین مسابقه من در ایران و با باشگاه تراکتور است.

او افزود: به همین خاطر می‌خواهیم یک شروع خیلی خوب داشته‌باشیم. امیدواریم که هر دو بازی آتی در مشهد را با پیروزی پشت سر بگذاریم. باید اعتماد به نفس بازیکنانم را بالا ببرم.

سائلام درباره هواداران تراکتور گفت: باید با نتایج خوب انرژی هواداران را بالا ببریم. متاسفانه به خاطر نتایج هواداران از استادیوم دور شده‌اند و باید آنها را برگردانیم، پس مسابقه فردا برای ما بسیار مهم است. البته فراموش نمی‌کنیم که این بازی برای مشکی‌پوشان هم مهم است تا تیم‌شان را سراپا کنند و به مصاف با ما به چشم یک فرصت نگاه می‌کنند.

سرمربی جدید تراکتورسازی گفت: امیدوارم با ارائه یک بازی خوب به پیروزی برسیم. در ارتباط با مسابقه همین صحبت‌ها فکر می‌کنم کفایت می‌کند، بازیکنانم در جریان هستند که چقدر شرایط برای ما بحرانی است و همه ما از جایگاه در جدول ناراحتیم. مهمترین انسان‌ها برای من بازیکنانم هستند. همانطور که تا به اینجا این تیم را پایین آورده اند، باور دارم که می‌توانند این تیم را به بالای جدول برسانند.

سائلام خاطرنشان کرد: تبریز شهری با مردمان فوتبال‌دوست است که تیم‌شان را از صمیم قلب دوست دارند. امسال آنها خیلی ناراحت شدند و ان‌شاءالله از این به بعد روزهای پر از شادی را برای انها رقم بزنیم.

سرمربی ترک‌تبار تراکتورسازی درباره مشورت با دنیزلی برای فوتبال ایران گفت: با دنیزلی رابطه خیلی خوبی داریم، فوتبال ایران یکی از مهمترین فوتبال‌های منطقه را داراست. مردم فوتبال‌دوستی در اینجا حضور دارند و جاهای دیگر شاید پول زیادی باشد اما جایی که مردم با فوتبال زندگی می‌کنند اینجاست.

سائلام در رابطه با توقع باشگاه از وی برای این فصل گفت: امسال در دو لیگ بازی می‌کنیم. اولین چیزی که می‌خواهیم شرایط بحرانی در لیگ برتر را پشت سر بگذاریم و تا جایی که ممکن است پیشرفت کنیم. در رابطه با لیگ قهرمانان آسیا نیز باید بهترین باشیم، اولویت اول ما صعود از گروه است و بعد از آن هم به بهترین نتیجه ممکن دست یابیم. تراکتورسازی در ابتدای فصل بدشانسی آورد و از نظر جذب بازیکن مشکل داشت.

او افزود: به همین خاطر جایگاه تراکتور پایین‌تر از حد انتظار است. یک مدیرعامل بسیار باارزش داریم که با جان و دل برای رسیدن به جایگاه والا تلاش می‌کند. از وی ممنونم و با کمک وی و طرفداران، قرار است روزهای خوبی در ادامه داشته‌باشیم.

سائلام درباره احتمال کنار گذاشتن بازیکنی از ترکیب تراکتور تصریح کرد: اطلاعاتی را از بازیکنان تراکتورسازی قبل از ورود به ایران کسب کردم، ۵ روز است که کار را شروع کردیم و یکی دو بازیکن هم احتمالا به تیم اضافه می‌شوند، اما در سه ماه آینده تا پایان فصل ۱۶ بازی داریم و شرایط پرفشاری است. به همین خاطر از هر بازیکن بیشترین استفاده را باید ببریم و به همه بازیکنان نیاز داریم.

او درباره مصدومان و محرومان تیمش برای بازی فردا گفت: فعلا همه آماده هستند و امیدوارم به پیروزی برسیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: آن کاری که باید بکنیم و تمام تمرکزمان روی آن باشد این است که از این شرایط بحرانی خارج شویم. باید سربلند باشیم و ادامه راه را ببینیم. در ارتباط با لیگ و لیگ قهرمانان آسیا باید کاری کنیم که رضایت هواداران را جلب کنیم. بعد از این هم در شهر زیبای تبریز تلاش می‌کنیم که کارهای زیربنایی انجام دهیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.