به گزارش ایرنا، پرویز فتاح روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: تبریز در کنار شهر بدون گدا و استان در کنار عنوان بدون معتاد متجاهر در آستانه ورود به یک اتفاق بزرگ است و باید عنوان بدون نیازمند تحت پوشش کمیته امداد را نیز باید به کارنامه خود اضافه کند.
وی با بیان اینکه می‌شود در نظام اسلامی فقر را برطرف کرد، گفت: مطمئنم در تبریز و آذربایجان این ظرفیت وجود دارد زیرا خیر و حامی در قشر‌های مختلف مردمی به خصوص قشر بازاری زیاد است.
وی خاطرنشان کرد: تبریز به یک شعار در یک زمان‌بندی مشخص در روزهای آتی نیاز دارد که تابلویی به تابلوهای شهر بدون گدا و بدون معتاد متجاهر اضافه کند که آن هم شهری بدون نیازمند تحت پوشش کمیته امداد است.
وی اظهار کرد: امیدواریم برنامه‌ها و تلاش نماینده ولی فقیه در این استان به یک الگو در کشور تبدیل شود، زیرا بسیار بی‌سابقه بوده و به طبع آحاد مردم خوش آمده است.
رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه افرادی که از بیرون به استان نگاه می‌کنند، یک مجموعه همدل و یکدل می‌بینند، اظهارکرد: تدبیر و رفتار مردمی اثر خوبی روی استان گذاشته است و این اتحاد و یکدلی مردم استان آذربایجان‌شرقی در حوادث اخیر همه را روسفید کرد.
وی اذعان داشت: در زلزله کرمانشاه، مردم آذربایجان سنگ‌تمام گذاشتند که صددرصد از کمک‌های مردمی محقق شده است.
فتاح در ادامه اعلام کرد: مردم کل کشور در موضوع حامی یتیم و بحث محسنین خوب عمل کردند و ما قدردان این همکاری و حمایت مردمی هستیم.
وی با اشاره به اینکه غیرت آذری یک روحیه و تعصب است و افتخار ما ولایت‌مداری این خطه است، گفت: مردم این خطه همیشه حامی انقلاب و نظام بوده و حرکت‌های آن در تاریخ کشور تاثیر عظیم داشته است.
رئیس کمیته امداد امروز همچنین با استاندار آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.
در آذربایجان شرقی 62 هزار خانوار با جمعیتی در حدود 150 هزار نفر، تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این تعداد، 37 هزار خانوار به علت فوت سرپرست و 25 هزار خانوار به علت ازکارافتادگی سرپرست تحت حمایت این نهاد هستند.
خبرنگار و انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.