به گزارش ایرنا، علی داداش زاده روز دوشنبه در دیدار با مسئولان شهرستان هشترود اظهار کرد: قسمت های زیارتی این صحن به اتمام رسیده و دیگر قسمت ها نیز در دست ساخت است.
وی افزود: طرح صحن حضرت زینب (س) در شهر مقدس کربلا نیز به مساحت 165 هزار مترمربع و نازک سازی ستون های دور ضریح و افزایش ارتفاع گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) نیز از سوی این ستاد در حال اجراست.
داداش زاده اضافه کرد: از دیگر طرح های ستاد عتبات استان می توان به ساخت انبار امام حسن مجتبی(ع) در کربلا، ساختمان اداری ستاد بازسازی عتبات عالیات در 6 طبقه و ساخت نیم ضریح تل زینبیه اشاره کرد.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ادامه داد: اعتبارات ستاد از طریق مشارکت های مردمی است و مردم خیر استان نیز همواره پای کار هستند.
داداش زاده از مسئولان شهرستان هشترود خواست تا در تعیین مکان ثابت برای دفتر ستاد و همچنین همکاری ادارات و نهادها با نمایندگی ستاد در شهرستان همکاری کنند.
وی همچنین به کمک خیران هشترودی به این ستاد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: خیران شهرستان در سال گذشته 800 میلیون ریال کمک کردند که در یک مورد علی بخشی نژاد یکی از خیران این شهرستان تعداد 100 تخته فرش به ارزش 500 میلیون ریال به حرم امام حسین (ع) اهدا کردند.
شهرستان هشترود با حدود 57 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز واقع شده است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**تنظیم و انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.