به گزارش ایرنا، رحیم شهرتی‌فر روز چهارشنبه در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی تبریز2018 افزود: تشکل‌های فرهنگی، هنری و ورزشی می‌توانند ظرفیت های فرهنگی و گردشگری تبریز را معرفی کنند.
وی ادامه داد: به بهانه تبریز 2018 بایستی فرهنگ میهمان پذیری و میهمان نوازی مردم آذربایجان عرضه شود و این روند ادامه یابد.
شهرتی فر با اشاره به اینکه رویداد تبریز 2018 به عنوان موضوع مطرح در افکار عمومی است گفت: می توانیم با هم افزایی و همکاری مردم، کمبود ها و ضعف ها را از بین ببریم.
وی با بیان اینکه برنامه‌های تبریز 2018 آغاز شده، گفت: اصلی‌ترین برنامه تبریز 2018 در سوم فرودین ماه سال آینده با حضور رئیس جمهوری برگزار می شود.

** برگزاری 163 برنامه فرهنگی و هنری ملی و بین المللی در تبریز 2018
مدیرکل امور اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه ۱۶۳ برنامه فرهنگی و هنری در تبریز ۲۰۱۸ برگزار می‌شود، گفت: ۵۷ برنامه بین‌المللی، ۴۲ برنامه ملی و ۶۴ برنامه منطقه‌ای در این رویداد برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
حسن استوارآذر، اعتبار پیش‌بینی شده برای این برنامه ها را 430 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: جشنواره‌های بین‌المللی تئا‌تر و موسیقی فجر و نمایشگاه هنر تبریز در دانشگاه ایغدیر ترکیه از جمله مهمترین برنامه‌های بین‌المللی در دی ماه است.
استوار آذر اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی کشتی جام تختی در بهمن ماه در تبریز برگزار و نمایشگاه هنر و صنایع دستی تبریز در بوسنی و هرزه گوین برپا می شود.
وی ابراز داشت: برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، بزرگداشت شصتمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی تبریز و هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تبریز از برنامه‌های مهم اسفند ماه است.
خبرنگار: مینا بازگشا ** انتشار: رستگار
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.