شهردار تبریز گفت: در حوادث اخیر کشور، مردم تبریز زمان‌شناسی و آگاهی بالایی نشان دادند، بی‌تردید بخشی از این موضوع به جهت نشاط اجتماعی ناشی از رویداد 2018 و آرامش و شادمانی گسترش یافته در جامعه و بین شهروندان است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین‌باهر در آیین تجلیل از مدیران و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از حضور تلاشگران و سربازان فرهنگی در خط مقدم جلب رضایت شهروندان تبریزی و غنی سازی اوقات فراغت قدردانی کرد و افزود: ایجاد نشاط اجتماعی با فرهنگ‌سازی و تمرکز بر اقدامات فرهنگی، اقدامی ارزشمند و اثربخش است.
 
شهردار تبریز با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی و اثرگذار سربازان فرهنگی در راستای توسعه همه جانبه شهر تبریز تاکید کرد: امید است شاهد حضور موثر تمامی گروه‌ها و اقشار و سنین در جهت اثربخشی این اقدامات و سربلندی شهر تبریز باشیم.
 
وی با بیان اینکه برای نزدیکی هر چه بیشتر به مردم، نیازمند اعتمادسازی هستیم، یادآور شد: لازم است آموزه‌های مختلف را به زبان مردم با آنان درمیان گذاشت و همچنین در حوزه اقدامات فرهنگی و ایجاد نشاط و شادمانی، توجه به احیای سنت‌ها و خاطره‌ها می‌تواند بسیار موثر باشد.
 
گفتنی است، "آیین تجلیل از مدیران و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز" در راستای کسب عنوان برتر و پرمخاطب شهرداری تبریز در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان در سال‌جاری در سالن جلسات شهرداری تبریز برگزار شد.
 
در پایان این مراسم از مدیران و مسئولانی که با تلاش و برنامه‌ریزی زمینه این توفیق ارزشمند را در مجموعه شهرداری فراهم نمودند با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.