سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: به موفقیت ماشین‌سازی ایمان دارم.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عباس آقایی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: به هر حال بازی با تیم صدر جدولی که هفته‌هاست در این جایگاه قرار دارد و اختلاف خوبی هم با دیگر تیم‌ها ایجاد کرده، سختی‌های خاص خودش را دارد .

 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: در این بازی یک سری نفرات جدید هم در ترکیب تیم ما قرار داشتند و فکر می‌کنم کمی زمان لازم است تا به هماهنگی کامل برسیم .

 

وی با اشاره به اینکه در نیمه اول بازی پایاپای دنبال شد، بیان کرد: در نیمه دوم، حریف ما را تحت‌فشار قرار داد. داوری بازی هم مشکل خاصی نداشت. نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است و به آقای فکری تبریک می‌گویم. ما نیز قطعاً هفته‌به‌هفته بهتر خواهیم شد .

 

آقایی در خصوص نقل و انتقالات تیمش نیز گفت: به هر حال یک سری بازیکنان دوست نداشتند در مجموعه ماشین‌سازی به کارشان ادامه دهند و از جمع ما جدا شدند. ضمن اینکه طبیعی است زمانی که یک مربی جدید می‌آید، برخی بازیکنان را نخواهد و این به معنی ضعیف بودن آن‌ها نیست. ما ترجیح دادیم با بازیکنان دیگری کار کنیم به همین دلیل برخی از بازیکنان از جمع ما جدا شده و برخی دیگر را نیز جذب کردیم .

 

عباس آقایی در مورد نتیجه این دیدار نیز گفت: من به ماشین‌سازی ایمان دارم و فکر می‌کنم می‌توانیم برنده بازی‌ها باشیم. از اینکه بازیکنانم تمام تلاششان را کردند راضی هستم اما از اینکه نتوانستیم در دیداری خانگی پیروز شویم، راضی نیستم .

 

وی در مورد عملکرد مدیران باشگاه در نقل و انتقالات نیز بیان کرد: خوشبختانه باشگاه ماشین‌سازی دست من را باز گذاشته و مشکلی در این خصوص نداشتم. هر بازیکنی را که مورد نظرمان بود نیز جذب کرده‌اند .

 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در رابطه با هدف‌گذاری این باشگاه در نیم‌فصل دوم گفت: نیم‌فصل دوم ۵۱ امتیاز دارد و اگر بخواهم حرف دلم را بزنم باید بگویم که ما تمام این ۵۱ امتیاز را می‌خواستیم اما در این دیدار ۲ امتیاز از دست دادیم .

 

وی ادامه داد: در هر بازی که وارد زمین می‌شویم، برای کسب ۳ امتیاز تلاش می‌کنیم، کاری ندارم که در نیم‌فصل اول چه اتفاقاتی رخ داده است، مسئولیت نیم‌فصل دوم با من است و دوست دارم تیمم بهترین نتایج را کسب کند .

 

گفتنی است، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در چارچوب مسابقات هفته هجدهم لیگ یک فوتبال کشور، توانست نفت مسجد سلیمان را در تبریز متوقف کند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.