استاندار آذربایجان شرقی گفت:  مردم آذربایجان علی رغم تحریکات سلطنت طلبان و منافقین اثبات کردند که آذربایجان پاره تن وسر ایران است.
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌ شرقی، مجید خدابخش در شورای اداری استان، با بیان این‌که نقد پذیری و پذیرش انتقادات مردمی، یکی از ضروریات اصلی مدیریت است، اظهار کرد: انتظار داریم مدیران در این مقطع خاص با مردم ارتباط گسترده ای داشته باشند.
وی ادامه داد: یکی از روش هایی که می تواند ارتباط مسئولان با مردم را گسترش دهد، تهیه داشبورد مدیریتی است، و مقرر شده  در استانداری نیز این داشبورد را تهیه کنیم تا وظایف و اقداماتی که انجام گرفته مشخص شود.


استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان این‌که تقویت روابط عمومی به عنوان یکی از محوری ترین کارها در راستای ارتباط با مردم است، عنوان کرد: یکی از راه‌های جلوگیری از فساد اداری توجه به انتقادات رسانه‌ها و تقویت روابط عمومی‌ها است. 
وی افزود: در داشبورد مدیریتی یکی از وظایف اصلی مدیران پیگیری اقدامات ملی است؛ چرا که فقط ۱۵ درصد اعتبارات ما استانی است که به تنهایی نمی‌تواند ابزاری موثر برای توسعه استان باشد.   خدابخش با تاکید بر لزوم ارتباط و احترام به سرمایه گذاران، خاطر نشان کرد: دستگاه هایی که صادر کننده مجوز هستند توجه داشته باشند که اصلی ترین دغدغه ما در کشور اشتغال است و نباید به بهانه های ماده و تبصره جلوی سرمایه گذاری گرفته شود. 
وی عنوان کرد: یکی از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی است و باید مدیران در راستای حمایت از اشتغال و تولید تلاش کرده و بستری را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنند تا بتوانیم بخشی از مشکلات را به صورت جهادی مرتفع کنیم

استاندار آذربایجان‌ شرقی توضیح داد: همانطور که می دانیم، تبریز به عنوان شهر اولین ها مطرح است و این اولین ها در حوزه فرهنگی اتفاق افتاده است، که این امر بیانگر تمدن و فرهنگ غنی مردم آذربایجان است.


وی با بیان این‌که میادین ورزشی باید تاثیر فرهنگی داشته باشد، خاطر نشان کرد:  تماشاگر نماها برخلاف وحدت ملی، به مردم آذربایجان خیانت کردند که این اتفاقات را محکوم می کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.