به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدایی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه ‌‌گذاری با اشاره به اینکه طرح ‌های نیمه‌ تمام باید در اولویت باشد یادآورشد: نرم‌ ‌افزارها و سامانه ها برای سرعت بخشی به کارها طراحی می‌ شود، اما برخی اوقات به دلیل مشکلات فنی یا آشنا نبودن با نحوه استفاده از آنها، موجب کندی انجام کارها شده که باید در این خصوص تدبیری اندیشیده شود.
** اشتغال هزار و 47 نفر در شهرستان بردسیر
فرماندار بردسیر نیز تصریح کرد: طی یک سال گذشته یک هزار و 850 میلیارد تومان طرح و پروژه در بخش ‌های مختلف صنعت در شهرستان بردسیر کلید خورده که تا این لحظه 600 میلیارد تومان از این پروژه‌ ها به بهره‌ برداری رسیده و 600 میلیارد تومان طرح قابل افتتاح داریم.
مهدی نجف‌ پور از آماده افتتاح بودن کارخانه ذوب فولاد ایرانیان خبر داد و بیان کرد: یک هزار و 47 نفر ظرف یکسال گذشته از بومیهای شهرستان بردسیر مشغول به‌ کار شده ‌اند.
وی اضافه کرد: برخی از بنگاههای اقتصادی این شهرستان نیاز به حمایت و تامین مالی نیاز دارند که این بنگاه‌ها شامل؛ کارخانه توسعه سیمرغ، احداث گاوداری شیری بردسیر، کارخانه آرد نگار، فولاد آلیاژی بردسیر، نیروگاه سیکل ترکیبی هستند.
کرمان به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور معرفی شده است.
جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی از جمله راههای اجرای پروژه های مختلف در این استان است.
استاندار کرمان نیز با اجرایی کردن طرح مثلث توسعه اقتصادی از ظرفیت نمایندگان، فرمانداران، ائمه جمعه و بخش خصوصی برای توسعه استان بهره برده است.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.