گفت: مسئولین علیه یکدیگر مصاحبه نکنند، با آوردن اختلاف ها به رسانه ها و محکوم کردن یکدیگر به فساد، نباید مردم را نسبت به نظام بدبین کرد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی نعمت زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته مرند با محکوم کردن اقدام رییس جمهور آمریکا در معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: ترامپ این خیال را به گور خواهد برد.
وی به نقشه اختلاف افکنی دشمنان در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: دفاع از فرهنگ جهان اسلام به وحدت نیاز دارد و عاملان اختلاف قومی و مذهبی در واقع سربازی آمریکا می کنند.
حجت الاسلام نعمت زاده با بیان اینکه ایران الگوی وحدت آفرینی است، تاکید کرد: برخی از مسئولان دولت های اسلامی است به دلیل ترس از دست دادن جایگاه خود، با آمریکا همراهی می کنند.
امام جمعه مرند با انتقاد از اختلاف افکنی برخی مسئولان در کشور تاکید کرد: مسئولان با کشیدن اختلاف ها به رسانه ها و محکوم کردن یکدیگر به فساد، مردم را نسبت به نظام بدبین نکنند.
وی بصیرت را لازمه حفظ انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: مسئولان باید دنباله رو ولی فقیه بوده و الگوی عملی وحدت برای عموم مردم باشند.
حجت الاسلام نعمت زاده اضافه کرد: مسئولین باید امین مردم باشند و یکدلی را در بین مردم مستحکم کنند نه اینکه خود با به رسانه ها کشاندن اختلاف ها، مردم را از نظام دلسرد کنند.
امام جمعه مرند به ضرورت شفاف سازی حقوق دریافتی مسئولان تاکید کرد و گفت: باید میزان حقوق دریافتی مسئولان به طور شفاف به مردم اعلام شود .
وی بر ضرورت همراهی قوای سه گانه برای حل مشکلات موجود تاکید کرد و افزود: مدیران دولتی همچنین باید با نظارت بر قاچاق بی رویه دغدغه تولیدکننده های داخلی را رفع کنند و بر افزایش تولید ملی اهتمام داشته باشند.
امام جمعه مرند همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح ابراز امیدواری کرد: در عمل طبق روش پیامبران عمل کنیم و تنها به شعار اکتفا نکنیم.
وی همچنین به روز ایمنی اشاره و ابراز کرد: زلزله های اخیر در برخی شهرها زنگ خطری بود مردم و مسئولین و کارشناسان مربوطه در ساخت و سازها ایمنی را رعایت کنند.
حجت الاسلام نعمت زاده در پایان با تسلیت رحلت آیت الله حائری شیرازی اظهارکرد: ایشان از یاران و همراهان اولیه حضرت امام بود و درگذشت چنین شخصیت هایی ضایعه ای برای کشور است.
تنظیم و انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.