به گزارش ایرنا، جواد بابایی روز سه شنبه در جلسه خیرین سلامت هشترود افزود: ارتقای جایگاه و توسعه فرهنگ سلامت به عنوان یکی از الزامات توسعه اجتماعی و بهداشتی، نیازمند مشارکت خیران سلامت و آحاد مردم است.
وی با اشاره به لزوم توسعه بخش بهداشتی و درمان این شهرستان ادامه داد: رفع برخی کمبودها و نواقص موجود در این بخش به ویژه در بیمارستان امام حسین (ع) از جمله نبود دستگاه آندوسکوپی، لاپاراسکوپی و سی.آر.ام در این مرکز درمانی نیازمند مشارکت و همراهی خیران سلامت است.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات و ارتقاء سلامت در بخش درمان از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید است گفت: هم اکنون بیمارستان 96 تختوابی امام حسین(ع) این شهرستان با همراهی و کمک های خیران سلامت و دولت در راستای ارائه خدمات در حوزه بهداشت، درمان و سلامت این منطقه اهتمام و تلاش می کند.
وی اضافه کرد: این مرکز درمانی با دارا بودن بخش های دیالیز، اتاق های عمل، بخش های داخلی، کودکان،اورژانس، آزمایشگاه، زنان و زایمان وکلینیک تخصصی به بیش از 100 هزار نفر جمعیت منطقه هشترود، چاراویماق و نیز مصدمان حوادث جاده ای آزاد راه پیامبر اعظم (ص) خدمات درمانی ارائه می دهد.
هشترود با حدود 60 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.