مدیر کمیته امداد چاراویماق روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کاروان با حمایت ها و کمک های 400 میلیون ریالی خیران این شهرستان به این سفر زیارتی اعزام شدند.
وی افزود: اردوهای زیارتی با هدف تقویت و ارتقای سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برگزار می ‌شود.
وثوقی با اشاره به اینکه توانمندسازی فرهنگی جامعه هدف در اولویت برنامه های این نهاد قرار دارد، افزود: یکی از مهم ترین برنامه‌ های کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی به خانواده‌ های تحت حمایت است.
وی افزود: در تیر ماه امسال نیز 45 مددجوی تحت حمایت این نهاد توسط یک خیر چاراویماقی به مدت 14 روز به کربلای معلی اعزام شدند.
شهرستان چاراویماق با حدود 39 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

**اعزام 90 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد هشترود به مشهد مقدس
شهرام آسیابی مدیر کمیته امداد هشترود ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مددجویان، تقویت رفتارهای دینی، تحکیم بنیان خانواده و تقویت روابط منطقی و عاطفی خانوارهای تحت حمایت را از مهم‌ ترین اهداف برگزاری طرح 'شوق زیارت' عنوان کرد.
وی گفت: کمیته امداد در کنار کمک به رفع مشکلات معیشتی نیازمندان با کمک‌ های افراد خیر مددجویان تحت حمایت را به اماکن زیارتی اعزام می کند.
آسیابی گفت: اجرای طرح «شوق زیارت» یکی از طرح های کمیته امداد است کو در قالب این طرح، نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده ‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می ‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.
خبرنگاران: سجاد عبدی و جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.