معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با ارائه‌ی گزارشی از اجرای طرح احسان حسینی در استان، گفت: پایگاه‌های کمیته امداد آذربایجان‌شرقی آماده دریافت نذورات مردمی هستند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، امیر شبان شبستری در این خصوص اظهار کرد: پایگاه‌های این نهاد و مراکز نیکوکاری مساجد آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار و توزیع آن بین نیازمندان هستند.
 
وی با بیان اینکه طرح احسان حسینی بمنظور تقویت فرهنگ انفاق در جامعه و ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین نیازمندان اجرا می‌‌شود، افزود: عزاداران حسینی می‌توانند در قالب این طرح کمک‌های خود را به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.
 
شبان شبستری با بیان اینکه ترویج فرهنگ انفاق و ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین نیازمندان از مهم‌ترین اهداف طرح احسان حسینی است، بیان کرد: ماه محرم فضای معنوی بسیار مناسبی دارد تا خیران به یاری محرومان جامعه همت کنند.
 
وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مساجد در استان تا پایان ماه صفر آماده‌ دریافت و توزیع احسان عاشقان سیدالشهدا(ع) است، افزود:خیران می‌توانند در قالب غذای گرم، جیره خشک، سبد کالا و کمک‌های نقدی به اطعام و احسان نیازمندان کمک کنند.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به همکاری مطلوب هیات‌های مذهبی با این نهاد با هدف رسیدگی‌ به اقشار محروم، افزود: با هم‌افزایی، مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان می‌توانیم گام‌های بیشتری را برای یاری رسانی به نیازمندان برداریم.
 
وی با اعلام اینکه عزاداران حسینی، سال گذشته با شرکت در طرح احسان حسینی بیش از چهار میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند، گفت: خیران می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#041*8877* با وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.