به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی در لوح سپاسی که به همین مناسبت به استاندار آذربایجان شرقی اهدا شد، آمده است: امروزه اقتدار و بالندگی جوامع در عرصه‌های گوناگون به میزان زیادی در گرو رشد علمی، مطالعاتی و تحقیقاتی است که در پرتو تعامل مدیران و اندیشه‌ورزان خلاق حاصل آمده و همواره آینده‌ای سرشار از امید و نشاط را نوید می‌دهد.
در این لوح که به امضای دکتر غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر رحمانی فضلی، وزیر کشور رسیده است، ضمن قدردانی از تلاش و اهتمام استاندار آذربایجان شرقی به حوزه پژوهش و فناوری، این استان به عنوان یکی از استان‌های برتر در جشنواره ملی پژوهش سال 1396 معرفی گردیده است.
وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و کشور در این لوح ابراز امیدواری کرده‌اند که شاهد توسعه هرچه بیشتر فرهنگ پژوهش در حوزه‌های مختلف مدیریتی به‌ویژه اقتصاد مقاومتی باشیم و از این طریق زمینه افزایش میزان مشارکت نخبگان علمی در تصمیم‌گیری‌های اجرایی و توسعه پژوهش‌های کاربردی، بیش از پیش فراهم شود.
در هجدهیمن جشنواره ملی پژوهش از ۱۶ پژوهشگر، ۴ فناور، ۱ ایده پرداز، ۴ استاندار حامی پژوهش و ۴ رئیس دانشگاه به عنوان دبیر کل ستاد‌های استانی تجلیل شد.
تنظیم و انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.