به گزارش ایرنا، حسن مستفید روز سه شنبه در جلسه ستاد بحران و حوادث غیر مترقبه هشترود افزود: در سیل فروردین ماه سالجاری پنج پل روستایی خسارت دید که 50 میلیارد ریال برای بازسازی آنها تامین اعتبار شده که از سال آینده بازسازی می شوند.
وی همچنین بر پاکسازی حریم رودخانه ها در داخل شهر توسط شهرداری و در روستاها توسط دهیاران تاکید کرد و گفت: این امر از بروز سیل در روزهای بارانی جلوگیری می کند.
مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از توزیع 40 تخته فرش دستباف بین سیل زدگان شهرهای عجبشیر، آذر شهر و هشترود خبر داد و گفت: قیمت هر یک از تخته فرش ها که از سوی بنیاد تهیه شده 25 میلیون ریال است.
سید جلال موسوی همچنین از توزیع 2 هزار و 300 بسته سبد کالا هر کدام به ارزش 4 میلیون ریال در بین زنان باردار استان تا 6 ماه پس از پایان زایمان خبر داد.
معاون مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: پنج تن میلگرد و 100 تن سیمان بین سیل زدگان توزیع شده است.
محمد باقر هنربر افزود: دولت تلاش می کند به رغم محدودیت منابع، خسارت های وارده به سیل زدگان را جبران کند.
سیل فروردین ماه سالجاری در شهرهای جنوبی آذربایجان شرقی 44 قربانی گرفت و خسارت زیادی به تاسیسات و زیرساخت های منطقه وارد کرد.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.