به گزارش ایرنا، جمشید نظمی در آیین تجلیل از باشگاه های ورزشی برتر که روز شنبه در سالن آمفی تئاتر لاله پارک تبریز برگزار شد افزود: در سایه حمایت ها و همت بخش خصوصی تعداد باشگاه های موجود استان از 600 باشگاه در سال گذشته به 785 باشگاه در سال جاری رسیده و ثبت شده است.
نظمی اضافه کرد: استان ما یکی از استان های مطرح در خصوص باشگاه های خصوصی در سطح کشور است که باشگاه گسترش فولاد تبریز یکی از این باشگاه ها بوده و باید توجه داشت که تنها باشگاه هایی است که حتی یک ریال از دولت و نهاد های دولتی دریافت نکرده تا جایی که حتی ورزشگاه اختصاصی خود را با کسب استاندارد های آسیایی نیز دارا می باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: باشگاه های ورزشی به خصوص باشگاه های فوتبال در جهت سلامت جامعه و سلامت جسمی و روحی جامعه گام بر می دارند.
وی در پایان یادآوری کرد: معتقدم اگر بخش خصوصی این جذابیت برایش ایجاد شود که در امر ورزش سرمایه گذاری کند، بخش عمده ای از معظلات اجتماعی و ناهنجاری های اجتماعی قابل حل خواهد بود.
در پایان این مراسم از 34 باشگاه برتر استان که شامل 8باشگاه از شهرستان تبریز و 26 باشگاه از دیگر شهرستان های استان است، تجلیل به عمل آمد.
خبرنگار: آب بسته ** انتشار: رستگار
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.