بازی دو تیم تراکتورسازی و فولاد در هفته پانزدهم لیگ برتر به تساوی رسیدند.

به گزاش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دو تیم تراکتورسازی و فولاد در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

ترکیب تراکتورسازی:
فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی (71 مهدی شریفی)، محمد نوری، محمدرضا مهدی‌زاده، محمدرضا آزادی، فرزاد حاتمی (79 امیر اسدزاده)، محمد نادری، محمد مسلمی‌پور و علی طاهران
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب فولاد خوزستان:
حامد لک، پیمان شیرزادی، ایوب والی، عبدالله کرمی، رحیم مهدی زهیوی، احمد عبداله‌زاده (85 مجتبی نجاریان)، فرشاد جان‌فزا (88 سیدهیثم هاشمی‌زاده)، علی‌اصغر عاشوری، صابر حردانی (83 حمید گلزاری)، سینا مریدی و عبدالله ناصری
سرمربی: سیدسیروس پورموسوی

تیم داوری:
اشکان خورشیدی، حسن یوسفی، محسن سلطانی و کمیل غلامی
اخطارها: علی طاهران از تراکتورسازی

این بازی از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز شد که تراکتورسازی این بازی را خیلی خوب شروع کرد و در چند صحنه تا آستانه فروپاشی تیم حریف پیش رفت که با واکنش‌های زیبای حامد لک، دروازه‌بان سابق تراکتورسازان، تبدیل به گل نشد.

سرخ‌پوشان تبریزی حتی یک بار هم توپ را به تیرک دروازه تیم فولاد زدند و در یک صحنه نیز، مدافع فولاد ضربه مهاجم تراکتور را از روی خط دروازه برگرداند.

در نهایت، حملات تراکتورسازان ثمری در برنداشت و نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما در نیمه دوم و در دقیقه 66 بازی، صابر حردانی از فاصله 30 متری دروازه فرزین گروسیان، با شوتی سرکش توانست دروازه تراکتور را باز کند و بدین ترتیب، یکی از زیباترین گل‌های لیگ هفدهم را به ثمر رساند.

محمدرضا مهدی‌زاده در دقیقه 74، روی سانتر محمد ابراهیمی در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و توانست با ضربه‌ای زیبا گل تساوی تیمش را وارد دروازه حریف کند.

در ادامه، تلاش‌های دو تیم نتیجه‌ای نداشت و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و تراکتورسازی 17 امتیازی شد.

حاشیه‌های بازی:
*این بازی پیش از این قرار بود از ساعت 15 آغاز شود که یک ساعت زودتر شروع شد.

*پیش از شروع بازی، از سوی باشگاه تراکتورسازی تبریز از مهدی شریفی که آخرین حضورش در این تیم تجربه می‌کند و در نیم‌فصل دوم به تیم سپاهان باز خواهد گشت، تجلیل شد. این بازیکن همچنین به سوی هواداران تیمش رفت و تماشاگران نیز به شدت او را مورد تشویق قرار دادند.

*عکس تیمی تراکتورسازان نیز در نوع خود جالب توجه بود و مهدی شریفی در مرکز این عکس قرار گرفت و سایر بازیکنان با انگشت خود به این بازیکن اشاره کردند.

*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه، 3100 نفر اعلام شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.