خسرو پورکیانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با راه اندازی باجه های خدمات بانکی، پنج دستگاه خودپرداز در روستاهای ینگجه، مغانجیق، داش آتان، ورجوی و علویان نیز بهره برداری شد.
وی ادامه داد: برای راه اندازی این باجه های خدمات بانکی که زیر نظر پست بانک و با قوانین بانک مرکزی فعالیت می کند، حدود سه میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد: این باجه های روستایی، از این پس خدمات بانکی از جمله ارائه تسهیلات، عقود اسلامی، پرداخت و دریافت و نیز افتتاح حساب را همانند شعب بانکی ارائه خواهند داد.
پورکیانی با بیان اینکه هم اکنون 60 باجه خدمات بانکی روستایی در این شهرستان وجود دارد گفت: از این تعداد، 38 باجه خدماتی فعال بوده و تلاش بر این است تا تمامی باجه ها فعال شوند.
وی افزود: در حال حاضر نیز سه دفتر خدمات بانکی در مناطق شهری این شهرستان در شهر خداجو و محلات میکائیل آباد و پهرآباد به همراه شعبه پست بانک به آحاد مردم خدمات بانکی ارائه می کنند.
وی همچنین از پرداخت حدود 200 میلیارد ریال تسهیلات از طریق پست بانک مراغه به شهروندان و روستاییان شهرستان در یکسال گذشته خبر داد.
مراغه از 2 بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای 173 روستا شامل 74 روستا در بخش مرکزی و 99 روستا در بخش سراجو است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.