در مهمترین دیدار هفته دهم لیگ برتر والیبال بانک سرمایه با پیروزی سه بر صفر برابر شهرداری تبریز قهرمان نیم فصل شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،  در ادامه دیدار های هفته دهم لیگ برتر والیبال امروز(چهارشنبه) و از ساعت ۱۷:۳۰ رقابت ها پیگیری شد.
 
در مهمترین دیدار بانک سرمایه در خانه والیبال میزبان شهرداری تبریز بود که در پایان موفق شد سه بر صفر برابر رقیب مستقیم‌اش به پیروزی برسد و یک هفته مانده به پایان دور رفت به عنوان قهرمانی نیم فصل دست یابد.
 
این دو تیم بدون شکست در حالی به مصاف هم رفتند که بانک سرمایه به هیچ عنوان نمی خواست با باخت قهرمانی در نیم فصل را یک هفته به عقب بندازد و در سوی دیگر شهرداری تبریز هم تا به این جا طوفانی کار کرده بود می خواست در تهران دست به خلق شگفتی بزند و اولین شکست مدافع عنوان قهرمانی را رقم بزنند اما در نهاین تیم قدرتمند پایتخت در سه ست پیاپی به برتری دست یافت.
 
ست های بازی با امتیاز های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ به پایان رسید.
 
یانک سرمایه با سی امتیاز و بدون شکست قهرمان نیم فصل شد و شهرداری تبریز با ۹ برد و یک شکست و با بیست و سه امتیاز در رده دوم باقی ماند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.