مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، از برگزاری اولین همایش ملی گردشگری و کسب و کار در ورزش با رویکرد تبریز 2018 خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جمشید نظمی با اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش سوم اسفند ماه سال جاری و با هدف بسط و گسترش و همچنین توجه ویژه به گردشگری ورزشی و اهتمام در تصمیم‌‌سازی کسب و کار ورزشی و رونق بازار اشتغال جوانان در راستای سلسله برنامه های تبریز 2018 پایتخت گردشگری جهان اسلام با همکاری گروه آموزش و پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان و دانشگاه تبریز در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز بر گزار خواهد شد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان محورهای برگزاری این همایش را گردشگری ورزشی، کسب و کار ورزشی، کار آفرینی ورزشی و اقتصاد ورزشی اعلام کرد.
 
گفتنی است؛ علاقمندان برای ارسال مقالات خود به این همایش، می‌توانند آثار خود را از پانزدهم آبان ماه تا پانزدهم دیماه، به دبیرخانه این همایش به آدرس http://conf.isc.gov.ir/tsb96 ارسال کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.