سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: به دنبال خلق یک شگفتی دیگر هستیم.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عادل بناکار پیش از بازی حساس تیمش مقابل بانک سرمایه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: توانسته‌ایم تمرینات خوبی انجام دهیم و در بحث فنی و تئوری نیز، بازیکنان را آماده این بازی کرده‌ایم و امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی را مقابل بانک سرمایه شاهد باشیم و با یک نتیجه خوب بازی را به‌پایان رسانده و با دست‌پر به تبریز بازگردیم.
 
وی افزود: همه بازیکنان ما به‌ جز آرش کشاورزی در تمرین روز گذشته حضور داشتند و مثل همیشه بانظم و جدیت تمرین کردیم و وضعیت تیم بسیار خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد.
 
بناکار خاطرنشان کرد: در آستانه بازی حساس با تیم سرمایه قرار داریم و برخی‌ها می‌خواهند با ایجاد حواشی از اعتبار تبریز سوءاستفاده کنند؛ اما بازیکنان ما دنبال خلق شگفتی دیگری هستند و فردا برای کسب برد مقابل تیم سرمایه با تمام توان بازی خواهیم کرد.
 
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز ادامه داد: مدیران باشگاه نیز به بازیکنان تیم وعده پاداشی بزرگ در صورت شکست بانک سرمایه را داده‌اند که به صورت نقدی بعد از برد به عنوان چشم روشنی به آنها پرداخت خواهد شد.
 
گفتنی است، دیدار تیم‌های والیبال بانک سرمایه و شهرداری تبریز، از ساعت 17:30 امروز در خانه والیبال شهر تهران برگزار می‌شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.