رئیس افتخاری ستاد ملی تبریز 2018 تاکید کرد: بهتر است که تعداد برنامه‌های متعدد برای رویداد "تبریز 2018" کم شود و در عوض بر روی برگزاری برنامه‌های پرمحتوا متمرکز شویم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدرضا نعمت زاده در جلسه تبریز 2018 در محل استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018، گفت: از میان این تعداد برنامه برای تبریز 2018، به عنوان مثال باید ده موضوع انتخاب و بر روی آن‌ها به طور مستمر و تخصصی کار شود.
وی با بیان این‌که تبلیغات و معرفی این رویداد در قسمت‌های مختلف از ضروریات است، خاطر نشان کرد: برای جذب گردشگر حتی می‌توان بر روی صندلی هواپیماهای آژانس‌های هواپیمایی رویداد تبریز 2018 را معرفی کرد و در کل  متاسفانه چندین مسئول برای یک کار تعیین شده اند که در نهایت مشخص نیست که چه کسی پیگیر امور است.
وی در خصوص اهمیت مشارکت بخش خصوصی در برگزاری هرچه بهتر رویداد تبریز 2018، یاد آور شد: تا زمانی که بخش خصوصی درگیر کارهای اجرایی نشود، نمی‌توان شاهد توسعه صنعت گردشگری بود و در این شرایط بخش خصوصی هم مجبور می‌شود که در فرصت‌های ایجاد شده برای آن‌ها به جای ایفای نقش، به بیان مشکلات خود به مسئولان بسنده کند.
نعمت زاده هم‌چنین خواستار استفاده از تجربه و دانش راهنمایان تخصصی گردشگری در این رویداد شد.  

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.