شهردار تبریز با اشاره به این‌که تبریز در گذشته دارای هفت کنسولگری بود، گفت: در حال حاضر دو کنسولگری در تبریز وجود دارد و خواستار راه‌اندازی کنسولگری آلمان و عراق در تبریز هستیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر در جلسه ستاد "تبریز 2018" با اشاره به این‌که جذب گردشگر نیازمند برخی اقدامات است، گفت: برقراری خط پروازی روسیه و اروپا و نیز امکان استفاده از تاکسی‌ها با پلاک منطقه آزاد ارس در تبریز باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری تبریز برای رویداد تبریز 2018، بیان کرد: کف‌سازی و مرمت پیاده‌روها، اصلاح تابلوهای راهنمایی، احداث سرویس‌های بهداشتی مدرن و مشارکت با اداره کل میراث استان در کف‌سازی بازار تبریز از جمله اقدامات شهرداری است.
وی ادامه داد: تاسیس موزه هنرهای معاصر، افتتاح موزه مشاغل و اتمام مرکز همایش‌های بین المللی از دیگر اقدامات به شمار می‌آیند.
شهین باهر تاکید کرد: شهرداری در حال اجرای برنامه های تدوین شده است و البته در کنار این‌ها نیازمند تامین اعتبار و کمک‌های مالی هستیم.
وی یاد آور شد: در سال 2016 برای پایتختی فرهنگی مشهد حدود 200 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که بر این اساس باید برای رویداد تبریز 2018 هم اعتباراتی در نظر گرفته شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.