نادر فکورنیا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پدر آقای حق شناس سال ها قبل زمینی را به آموزش و پرورش شهر ایلخچی اهدا و اداره نیز در آن زمین دو باب ساختمان احداث کرد، اما حدود 400 متر از زمین اهدایی خالی مانده و مقرر بود در آنجا نیز ساختمان مدرسه ای احداث شود.
وی اضافه کرد: نامبرده در سال های اخیر با استفاده از نفوذ خود به عنوان عضو شورای شهر ایلخچی به شکل تدریجی و در طول زمان اقدام به دیوارکشی و ساخت و ساز در بخش باقی مانده زمین اهدایی پدرش به آموزش و پرورش کرده است.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: اداره آموزش و پرورش شهر ایلخچی نیز در راستای عمل به قانون و در یک روال عادی اقدام به درخواست صدور سند مالکیت برای زمین اهدایی کرده است.
وی گفت: روز قبل از اربعین، اجرای حکم تخلیه به نامبرده اعلام شده است، اما با توجه به سفر رئیس آموزش و پرورش شهر ایلخچی به تهران برای دیدار با خیران مدرسه ساز و اطلاع وی از موضوع از طریق معاونش، از اجرای حکم جلوگیری کرده است.
فکورنیا اضافه کرد: آقای حق شناس نیز پس از اطلاع از ابلاغیه حکم تخلیه قضایی به نیروی انتظامی شهر ایلخچی مراجعه و درخواست کرده که ماموران انتظامی حکم را اجرا کنند، اما آنان در پاسخ گفته اند که شاکی درخواستی در این باره از ما نکرده است.
وی یادآور شد: آقای حق شناس پس از آن راسا اقدام به تخلیه محل کرده است تا با استفاده از فشار افکار عمومی به خواسته ناحق خود برسد.
جلال حق شناس، عضو شورای شهر ایلخچی روز اربعین حسینی با انتشار عکسی در فضای مجازی مدعی شد که پس از 16 سال، با صدور سند مالکیت منزلش به نام آموزش و پرورش خانه به دوش شده است.
شهر ایلخچی با 20 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب غرب تبریز واقع شده است.
خبرنگار: نعمت مرادپور**انتشار: عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.