به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، پرونده این مدیر خاطی جهت رسیدگی بیشتر به هیات تخلفات اداری ارسال شد.
براساس این گزارش، آموزش و پرورش هرمزگان با توجه به اهمیت این امر و دستور استاندار هرمزگان نسبت به بررسی موضوع ، به محض مراجعه شاکی در تاریخ ششم آبانماه سالجاری به حراست ناحیه یک بندرعباس و ارجاع پرونده به اداره حراست اداره کل ، به بررسی این حادثه پرداخت.
مدیر دبیرستان یاد شده نیز به علت سرپیچی از قانون ممنوعیت تنبیه بدنی دانش آموزان با هر توجیهی ، برای پاسخگویی به این موضوع حاضر شد.
آموزش و پرورش هرمزگان در راستای عمل به قانون و رعایت مصلحت و منفعت جامعه ی هدف خود ، بدون کمترین چشم پوشی با هر نوع تخلف در هر رده ای برخورد می کند و در این زمینه هیچ توجیهی قابل قبول نیست.
سیاست اجرایی آموزش و پرورش ، فراهم کردن بستری مناسب برای فعالیت قانونمند معلمان و مدیران و حمایت از این قشر به عنوان سرمایه های گرانسنگ نظام تعلیم و تربیت است و به طور قطع کمترین کوتاهی از جمعیت فرهنگی در راستای رشد و اعتلای آرمان های آموزش و پرورش نیست.
گفتنی است در چند روز گذشته مطلبی در شبکه ‌های اجتماعی هرمزگان در حال نشر است مبنی بر اینکه در «دبستان سرسماد روستای شمیل»، بین 2 دانش‌ آموز دعوا و مشاجره‌ ای رخ می‌ دهد و در همین حین مدیر دبستان وارد دعوا شده و با زدن لگد به صورت یکی از این دانش‌ آموزان ، او را نقش زمین کرده که بر اثر این ضربه سه دندان دانش آموز شکسته و 2 دندان دیگر او لق شده است .
پس از آن مدیر بی ‌توجه به اتفاق رخ‌ داده، دانش ‌آموز مصدوم را با همان وضعیت راهی کلاس کرده و تا پایان ساعت مدرسه او را نگه می‌دارد.
این تنبیه بدنی 12 مهر ماه صورت گرفته که بعد از حدود یک ماه رسانه ای شده است.
روستای شمیل از توابع شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان است .
7195/6048
تنظیم کننده: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.