شهرداری تبریز در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال، از تیم پتروشیمی میزبانی می‌کند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفتم لیگ برتر بسکتبال، شهرداری تبریز و پتروشیمی به میزبانی تیم تبریزی از ساعت 16 فردا (دوشنبه) به مصاف هم می‌روند.
 
شهرداری تبزیز که نتایج فوق‌العاده در لیگ برتر گرفته و در شش بازی گذشته، پنج برد و یک باخت داشته و در صدر جدول لیگ حضور دارد، به مصاف تیمی می‌رود که با یک بازی کمتر در رده دوم جدول قرار گرفته است.
 
شهرداری تبریز هم اکنون با 11 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با 10 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است.
 
بسکتبالیست‌های شهرداری تبریز، هفته گذشته با نتیجه 73 بر 56 مقابل شهرداری گرگان به برتری رسیدند و به دنبال کسب یک پیروزی دیگر و حفظ صدرنشینی است.
 
برنامه هفته هفتم:
دانشگاه آزاد _ مهرام
شهرداری تبریز _ پتروشیمی
نیروی زمینی _ شهرداری گرگان
یس آل گرگان _ رعد پدافند Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.