رامین طباطبایی روز شنبه در حاشیه دوره آموزشی مدیران پایگاه های ورزش قهرمانی کشور در تبریز در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: مدیران پایگاه ها در کنار دانش مناسب، شناخت لازم از استعدادهای استان ها دارند و می توانند هیات ها را در این زمینه یاری کنند.
وی با بیان اینکه استانداردی برای فعالیت پایگاه های ورزش قهرمانی تعریف شده است، گفت: اگر مطابق با این استانداردها تجهیز شوند می توان نقش پایگاه ها را در فرایند استعدادیابی تحکیم کرد و فدراسیون ها ملزم به استفاده از پایگاه ها خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه پایگاه های ورزش قهرمانی از سال 1392 ایجاد و از سال 1393 فعال شدند، گفت: در زمان حاضر بجز 2 استان این پایگاه ها به طور کامل در سایر استان ها فعال هستند.
طباطبایی با اشاره به اینکه دوره های آموزشی مدیران پایگاه ها سالانه به منظور ارائه گزارش عملکرد مدیران، هم اندیشی و شناسایی نقاط ضعف و قوت و به اشتراک گذاری اطلاعات و تجربیات برگزار می شود، گفت: در طول سال هم دوره های تخصصی برای مدیران پایگاه ها و فدراسیون ها در جهت استعدادیابی ورزشکاران برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، دوره 2 روزه آموزشی مدیران پایگاه های قهرمانی استان ها امروز و فردا در تبریز برگزار می شود.
در این دوره آموزشی، کارگاه پیکرسنجی و کار با دستگاه های سنجش و اندازه گیری قابلیت های جسمانی برای مدیران پایگاه ها برگزار می شود.
خبرنگار و انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.