معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از اعلام آمادگی وزرای گردشگری ترکیه و جمهوری آذربایجان برای رویداد "تبریز 2018" خبر داد.
محمد محب خدایی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018، گفت: از آقای رئیس جمهور هم برای شرکت در مراسم افتتاحیه‌ی رویداد تبریز 2018 دعوت کرده‌ایم و به طور کلی مهمانان بعد از مشخص شدن تاریخ، بر اساس پتانسیل‌های تعریف شده و موضوعات مختلف دعوت می‌شوند تا بتوانیم فرصت‌سازی کنیم.
وی با اشاره به‌ این‌که از هر رویداد برای معرفی رویدادهای دیگر جهانی در ایران استفاده می‌‌شود، اظهار کرد: ما از تمام آن‌ها برای کل ایران استفاده می‌کنیم و به عنوان مثال انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 یک رویداد است که در تبریز و برای ایران برگزار می‌شود و نیز رویداد همدان هم در اردیبهشت 97 به همین شکل است.
وی با بیان این‌که همه‌ی رویدادها یک فرصت محسوب می‌شوند، خاطر نشان کرد: تمامی رویدادهای جهانی کشور، در جهت هم‌افزایی یکدیگر هستند و باید ایران را کامل ببینیم؛ زمانی که به نام تبریز 2018 یک فرصت جهانی به ما می‌دهند، در این راستا ما همدان را هم معرفی می‌کنیم که البته در کیش، چابهار و چندین شهر ایران هم رویدادهای مختلف برگزار می‌شود.
وی یاد آور شد: ما تلاش می‌کنیم که از همه‌ی این‌ها استفاده کنیم و به عنوان مثال مقرر شده که تبریز 2018 در یزد هم معرفی می‌شود.
محب خدایی افزود: ما باید از هر فرصتی استفاده کرده و وزراء را در ایران جمع کنیم؛ به طوری‌که یک بار برای تبریز 2018، یک‌بار برای همدان و یک بار به خاطر کیش گرد هم بیاوریم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.