نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: سپاه در طول حیات خود به عنوان بازوی انقلاب، نظام، امام و رهبری همواره در برابر توطئه‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی نظام سلطه ایستاده و سربلند بوده است.

به گزارش ایسنا، محمداسماعیل سعیدی در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت:  سخنان سخیف رییس‌جمهور آمریکا تمام بغض و کینه آمریکا و صهیونیست‌ها را در قالب جملات و کلمات بی‌ادبانه بیرون ریخت.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: سپاه خار چشم دشمنان نظام و مردم است. عده‌ای از ابتدای پیروزی انقلاب مرتب بر طبل رابطه با آمریکا می‌کوبیدند و خود را تنها حامیان ملت ایران نشان می‌دادند در حالی که امام و رهبری بارها تاکید کردند نباید به آمریکا اعتماد کرد. رابطه با آمریکا، رابطه گرگ با میش است.

وی تصریح کرد: اگر برای چندمین بار از این سوراخ گزیده می‌شویم نباید دیگر به شیطان بزرگ اعتماد کنیم. با وحدت جریانات سیاسی و همراهی ملت در برابر سیاست‌های جدید آمریکا باید ایستادگی و مقاومت داشته کنیم.

سعیدی با بیان اینکه رکود اقتصادی باعث بروز بسیاری از معضلات پیچیده در کشور شده است، گفت: مسئولان باید برای این شرایط تدبیر عاجل کنند. پایین آمدن سطح تولید، حمایت نکردن از صادرات، پایین آمدن درآمد مردم و فشار مضاعف بر مردم کم درآمد و بی‌درآمد، کارگران روزمزد و کشاورزان به ویژه در مناطق خشک و کم آب هشداری است جدی به مسئولان. دوران گفتار درمانی و توجیحات باید پایان یابد و به جای آن دوران جهادی و جلب اعتماد مردم شروع شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اگر ما مسئولان با مردم رو راست باشیم همانند ابتدای انقلاب، مردم به کمک دولت می‌آیند و بخش عمده‌ای از گره‌های کور را باز خواهند کرد. مردم در دوران دفاع مقدس با رهبری‌های خردمندانه امام مشکلات را حل کردند. روند فعلی نباید ادامه یابد. راه چاره فقط الگوگیری از سیره ابتدای انقلاب است.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه مطالبه مردم و رهبری، کمر همت بستن مسئولان برای حل مشکلات است، گفت: لمس کردن مشکلات و دردهای مردم برای حل مشکلات جامعه ضروری است. اعتماد به آمار رسمی کشور را به این وضعیت رسانده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.