استاندار آذربایجان‌ شرقی با اشاره به اینکه تنها راه توسعه استان حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است، گفت: از هر نوع فرصت سرمایه‌گذاری در استان استقبال می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌ شرقی، مجید خدابخش در بازدید از طرح توسعه پالایشگاه نفت تبریز با بیان اینکه شرکت پالایش نفت تبریز یکی از الگوهای موفق خصوصی‌سازی در کشور است، اظهار کرد: این روند نشان می‌دهد که اگر در خصوصی‌سازی اهلیت متقاضی بررسی شود قطعا واحد موفقی خواهد شد.
وی با بیان اینکه در شرکت پالایش نفت تبریز سرمایه‌گذاری‌های کلان انجام شده است، ادامه داد: اقدامات زیست محیطی قابل توجهی در این مجموعه انجام شده که رویکرد مدیریت این شرکت جهت رعایت مسائل زیست محیطی قابل تقدیر و حائز اهمیت است.
استاندار آذربایجان‌ شرقی تشریح کرد: به دنبال این هستیم تبریز را به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه صنعت نفت و گاز استان تبدیل کنیم، چرا که اصلی‌ترین سرمایه‌گذاری دولت در این بخش است.
وی اضافه کرد: صنعت نفت و گاز طیف بسیار گسترده ای دارد و از سویی یک صنعت اشتغال زا نیز محسوب می‌شود، بنابراین باید حمایت از سرمایه‌گذاران این صنعت در اولویت کاری ما قرار گیرد.
خدابخش با اشاره به انعقاد قرارداد ۱.۶ میلیارد یورویی با مشارکت کره ای ها برای توسعه پالایشگاه و تبدیل مازوت به محصولات ارزش افزوده، عنوان کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر دولت با محدودیت منابع مواجه است، این اقدام بسیار ارزشمند و موثر خواهد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.